Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Кабмін погодив кандидатуру гендиректора "Електроважмашу"

Фото: Электротяжмаш
Замість Віктора Буська можуть призначити Артема Кравця.

Артем Кравець зараз обіймає посаду директора зі стратегії маркетингу "Електроважмашу".

2 грудня на засіданні Кабінету міністрів України узгодили кандидатуру Артема Кравця на посаду тимчасово виконуючого обов'язки генерального директора державного підприємства "Завод "Електроважмаш". Про це повідомив нардеп Василь Мокан.

Відзначимо, Артем Кравець — з Дніпра, закінчив НТУ "Дніпровська політехніка", одружений, є син. У щорічній декларації Кравця в якості комерційного директора вказано два основних місця роботи — Дніпровський металургійний комбінат і "Електроважмаш", річна зарплата склала 1 064 590 гривень і 1 884 гривні відповідно.

У нього є квартира в Дніпрі площею 59,9 квадратних метра, куплена в 2018 році. Однак її вартість не вказана. У 2015 році Кравець придбав Volkswagen Passat 2009 року, ціну також вказувати не став.

На двох банківських рахунках Кравець зберігає 200 000 гривень і 512 470 гривень. Готівкою він накопичив 114 000 доларів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На "Електроважмаші" почали виплачувати борги по зарплаті

Як писав KHARKIV Today, 22 червня Віктор Бусько звернувся до Фонду державного майна України з проханням відсторонити його з посади і призначити на його місце на той момент директора зі стратегії та маркетингу Олексія Бунеску. З 30 червня він був тимчасово виконуючим обов'язки генерального директора "Електроважмашу". Віктор Бусько планував повернутися до роботи, коли буде "доведена необґрунтованість пред'явлених звинувачень".

25 серпня виконуючий обов'язки гендиректора "Електроважмашу" Віктор Бусько, який йшов із займаної посади за власним бажанням після обшуків, повернувся на посаду.

Нагадаємо, 16 червня прокуратура провела обшуки на "Електроважмаші" і вилучила документи. Слідчі встановили, що з грудня 2019 року по квітень 2020 року "Електроважмаш" поставляв обладнання  лондонському підприємству за заниженими цінами, кінцевим одержувачем вантажу був Брянський машинобудівний завод — найбільший виробник маневрових і магістральних тепловозів в Росії. Харківський завод зазнав збитків на суму майже 1 мільйон 200 тисяч гривень.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.