Одна з партій йде на вибори в Харківській області з вимогою "незаконної вирубки лісів"
Яким чином в партії Шарія планують досягти вищезазначених цілей, в програмі не йдеться.
Пріоритетами "Партії Шарія" на виборах до Харківської обласної ради є "низька якість надання комунальних послуг" та "незаконне вирубування лісів". Це випливає з передвиборної програми, яка була затверджена 15 вересня 2020 року на партійній конференції. Відповідний документ потрапив до KHARKIV Today.
Документ був підписаний головою Харківської обласної організації "Політична партія" Партія Шарія "Наталією Гордієнко.
При цьому головними акцентами діяльності партії були названі "ПРАВДА І СПРАВЕДЛИВІСТЬ". У документі говориться, що за 30 років незалежності України справедливість була відсутня у всьому.
У програмі згадано, що без Харківській області неможливо уявити Україну.
Серед інших пріоритетів політичної сили: скасування медичної реформи Уляни Супрун і освітньої реформи Сергія Квіта, доплати до пенсій людей старше 75 років з місцевих бюджетів, надання допомоги фермерам, які постраждали від рейдерських захоплень, системне вирішення проблем з питною водою, ремонти доріг за рахунок субвенцій з держбюджету, будівництво сміттєпереробного заводу.
Перша десятка кандидатів у депутати від "Партії Шарія" до облради:
- Годікова Анна Валеріївна;
- Орєхов Олег Вікторович;
- Рапота Михайло Олегович;
- Жилінкова Христина Олександрівна;
- Сторожев Олег Ігорович;
- Кущова Владлена Олександрівна;
- Борщ Ігор Петрович;
- Линник Олексій Костянтинович;
- Крохмаль Вадим Юрійович;
- Вязовська Оксана Сергіївна.
Перша десятка кандидатів у депутати від "Партії Шарія" до міськради:
- Роженко Микита Андрійович;
- Сирота Сергій Борисович;
- Терещук Сергій Сергійович;
- Годікова Анна Валеріївна;
- Карась Ірина Анатоліївна;
- Світличний Сергій Вікторович;
- Матвійченко Давіто Геловіч;
- Плетньов Володимир Васильович;
- Алешечкіна Тетяна Миколаївна;
- Жилінкова Христина Олександрівна.
KHARKIV Today раніше писав про те, хто прийняв рішення балотуватися в депутати Харківської облради.