Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Харків куплятиме сіль для доріг в інших країнах

Фото: Сергей Козлов / KHARKIV Today
Український постачальник знаходиться на окупованій території.

Солі куплять на 177 мільйонів гривень.

Раніше Харків купляв сіль для посипання доріг від ожеледиці у державного підприємства "Артемсіль". Однак наразі воно зруйноване через бойові дії та знаходиться на захопленій росіянами території. Тому місто буде закупати сіль в інших країн. Наразі є 19 потенційних постачальників. Вони знаходяться, зокрема, у Єгипті, Казахстані, Німеччині та Румунії. Хто саме поставить Харкову сіль для доріг, визначать після проведення відповідного аукціону. Переможцем стане той, ціна якого буде найвигіднішою.

"Оскільки інших таких родовищ в Україні немає, вітчизняний продукт замінять імпортним. Після аналізу досвіду минулих років та прогнозу на цю зиму було вирішено закупити 20 000 тонн кам'яної солі (очікувана вартість складає 8850 гривень за тонну)", — розповіли у Харківській міській раді з посиланням на директора департаменту будівництва та шляхового господарства Дмитра Липового.

На балансі комунального підприємства "Шляхрембуд" перебувають 2200 кілометрів доріг і 67 шляхопроводів та мостів. Комунальники мають ужити всіх заходів, аби узимку уникнути руйнувань доріг через погоду, оскільки вони і так зазнали пошкоджень унаслідок війни. Сіль є найбільш ефективним засобом для посипання доріг і тротуарів, на яких утворюється лід. Директор департаменту будівництва зазначи: належне утримання доріг зараз дозволить надалі заощадити десятки мільйонів гривень у міському бюджеті.

"Коли вода потрапляє у щілини і замерзає, вона розриває асфальт. Сіль не дасть можливості фізично відбутися цьому процесу. Якщо ми не будемо займатись таким скрупульозним утриманням наших доріг, то вони можуть цю зиму не пережити", — пояснив Липовий.

Як писав KHARKIV Today, майже половину доріг у Харкові пошкодили обстріли та проїзд військової техніки. Це — 6,5 мільйонів квадратних метрів, які довелося лагодити місцевим дорожникам. Далеко не всі ремонти ще завершені в повному обсязі, бо не вистачає грошей.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.