Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

ВСУ витратили на ремонт літаків в сто разів менше, ніж "Укравтодор" на дороги

Фото: KHARKIV Today/Cергей Козлов
Наступний ремонт АН-26, який потрапив в авіакатастрофу, був запланований на 2022 рік.

1,6 мільярда гривень Повітряні сили витратили на все — від канцелярських товарів до запчастин для військових літаків.

Сума, яку з 2017 по 2020 рік на закупівлю витратило Командування повітряних сил — це 4% від 35 мільярдів гривень, переведених владою в 2020 році на ремонт доріг з COVID-фонду. Або 1,59 мільярда гривень — це 1,3% від 113 мільярдів гривень, які направили в "Укравтодор" з усіх можливих джерел фінансування. Про це повідомили "Наші гроші".

"У ProZorro є дані про 659 закупівель Повітряних сил ЗСУ (в/ч А0215, Вінниця) на загальну суму 1,59 мільярда гривень, які були проведені в 2017-2020 роках. Це закупівлі всього — від канцелярських товарів до запчастин для військових літаків. Розподіл фінансування з року в рік приблизно однаковий ", — розповіли розслідувачі.

График с нарастающим итогом. Фото: "Наші гроші"
Фото: "Наші гроші"

"Наші гроші" порахували, що на ремонти літаків, локаторів і так далі провели тендери на 817 мільйонів 750 тисяч гривень. У тому числі 25 мільйонів 530 тисяч гривень витратили на продовження термінів служби авіадвигунів, літаків та іншої техніки.

"З року в рік продовжували термін служби 16 літаків. Найновіший з них транспортник Іл-76МД №76413, виготовлений в 1991 році. Найстаріший — АН-24Б №87304706, виготовлений в 1968 році. Капітальні ремонти літаків в цей період замовляли державному "Заводу 410А" тільки чотири рази і тільки в 2017 році ", — уточнили розслідувачі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Для сімей загиблих льотчиків і курсантів АН-26 відкрили збір коштів

За їхніми даними, на замовлення капремонту АН-26 №6806 витратили найбільше грошей — 52 мільйона 530 тисяч гривень (за фактом виконання робіт ціну знизили до 44 мільйонів 270 тисяч гривень). Капремонти меншого обсягу замовляли для АН-26Ш №5710 з дообладнанням робочих місць штурманів за 15 мільйонів 740 тисяч гривень, АН-26Ш №5507 з переобладнанням в АН-26 за 4 мільйони 780 тисяч гривень, АН-26КПА №6406 за 4 мільйони 20 тисяч гривень.

Як писав KHARKIV Today, увечері 25 вересня недалеко від Чугуєва впав АН-26Ш №5608, виготовлений в 1977 році. На борту АН-26 були 27 осіб, 26 загинули. Цього літа літаку продовжили термін служби. Наступний ремонт був запланований на 2022 рік.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.