Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Харківський вокзал віддадуть в концесію в другій черзі

Фото: Сергій Козлов / KHARKIV Today
Для Південного вокзалу і ще п'яти вокзалів будуть шукати інвесторів.

Великі вокзали передаватимуть в концесію не поодинці, а в парі з меншими.

Шість вокзалів України готуються до концесії. Концесійні конкурси проведуть цього року. Першими планують передати в управління приватникам київський і вінницький вокзали, потім — миколаївський, дніпропетровський, харківський і чопський. Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій в інтерв'ю "РБК-Україна".

"У цьому році точно. Уже зараз будуть проводитися завершальні процедури з техніко-економічної оцінки цих об'єктів для того, щоб готувати концесійні конкурси. Але конкурси хочемо вже цього року запустити. Ми плануємо зараз київський з вінницьким вокзалом. Потім у нас Миколаїв, Дніпро , Харків і Чоп. Щодо цих об'єктів ще вивчаємо, як краще їх можна скомплектувати в цьому форматі 1 + 1. Можливо, Чоп буде йти в парі зі Львовом, тому що це більш логічно, враховуючи локацію", — пояснив Криклій.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З Харкова до столиці може знову почати курсувати двоповерховий потяг

За його словами, підготовка до концесії йде за планом. Великі вокзали-магніти вирішили передавати в форматі "1 + 1" (один великий і один менший вокзал).

"Тоді ми можемо знаходити стратегічного концесіонера, який зацікавлений у великому вокзалі. Маленький йому буде у донавантаження", — пояснив Криклій.

Серед цілей передачі в концесію міністр інфраструктури називає розвиток вокзалів, їх перетворення в торгово-розважальні комплекси, прозорі надходження і оптимізація чисельності співробітників вокзалів. В результаті вокзали повинні перестати бути збитковими.

Як писав KHARKIV Today, в листопаді 2019 року до Харкова приїжджав міністр інфраструктури Владислав Криклій. Він повідомив, що Південний вокзал передадуть в концесію. Інвестора для Південної залізниці, готелю та іншої інфраструктури планували знайти за півтора року.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Укрзалізниця" анонсувала поїзд, який довезе з Києва до Харкова за дві години

Нагадаємо, концесією називають форму державно-приватного партнерства. Вона полягає в тому, що країна визнає неготовність самостійно впоратися з конкретним завданням і тимчасово продає приватним компаніям право володіти і користуватися майном.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.