Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

25% харків'ян в березні не заплатили за воду і каналізацію

платежи
платежи
У "Харьківводоканалі" закликають переходити на онлайн-платежі.

Директор департаменту збуту підприємства Тарас Грущак пов'язує це з тим, що небагато харків'ян звикли платити за комунальні послуги онлайн.

"Переважна більшість платить за воду і каналізацію через банківські відділення та каси "Мегабанку". З огляду на особливості роботи нашого підприємства на карантині, ми просимо скористатися дистанційними способами оплати, відкрити свій особистий кабінет на сайті "Харківводоканалу" або скористатися банківськими сервісами. Просимо харків'ян допомогти своїм батькам, бабусям, дідусям, сусідам, які не користуються гаджетами, заплатити за послугу онлайн", — розповів Тарас Грущак.

За його словами, підприємства-фізособи, як правило, платять в повному обсязі, тому що за борги "Харківводоканал" може їх відключити. Зараз багато магазинів, офіси і підприємства пішли на віддалену роботу і не будуть платити за воду. Але в КП прогнозують зростання споживання серед населення, оскільки харків'яни більше часу проводять вдома.

Заборгованість населення за послуги "Харківводоканалу" перевищила 500 мільйонів гривень. За березень вона зросла на 29 мільйонів. Комунальники скаржаться, що при таких темпах зростання боргу їм скоро не буде на що купити реагенти і паливно-мастильні матеріали. Проте, кількість ремонтів поки скорочувати не планують.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 19 пунктів прийому платежів в переходах харківської підземки знову працюють

"Ми працюємо без зупинки і сподіваємося, що виконаємо всі ремонти. Ми організували підвезення співробітників на підприємства, у нас в місті п'ять маршрутів, додатково возимо тих, хто живе за містом. Співробітники, які працюють позмінно по 12 і по 8 годин, приїжджають на роботу вчасно, потім ми їх нашим транспортом відвозимо додому ", — розповів KHARKIV Today директор комплексу "Харківводопостачання" Владлен Волков.

Все спілкування з абонентами в КП перевели в дистанційний режим. В інформаційний центр можна зателефонувати з 8 ранку до 9 вечора за тел: 15-33, а також 707-57-57 і 757-82-80.

Співробітниці кол-центру кажуть, що в період карантину дзвінків стало більше. Якщо зазвичай протягом дня дзвонить 150 чоловік, то зараз — більше 220.

Підписання договорів з абонентами, яке планували завершити до 1 квітня, призупинили на невизначений час. Виїзні каси також поки що не працюють.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.