Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

За пасажирами харківського тролейбуса почали стежити

Ілюстративне фото: Сергій Козлов/KHARKIV Today
Поки що нову функцію тестують тільки в одному тролейбусі на Салтівці.

У кабіні водія одного з тролейбусів на маршруті № 42 з'явилася тривожна кнопка, а також там встановили дві камери. Це потрібно для зв'язку з диспетчерами, поліцією і рятувальниками.

У наземному електротранспорті вдосконалили і оснастили додатковими функціями GPS-датчики. Вони передають координати і швидкість рухомого складу, є функція гучного зв'язку, також там встановили кнопку аварійного виклику.

Як повідомили на комунальному підприємстві "Міськектротранссервіс", тривожна кнопка дозволяє водієві в разі потреби викликати диспетчера. Диспетчер бачить, хто з водіїв на неї натиснув і розставляє за пріорітетами необхідність і терміновість зв'язку з водіями рухомого складу.

Фото: Сергей Козлов / KHARKIV Today
Фото: Сергій Козлов / KHARKIV Today

Поки що кнопку тестують на новому маршруті на Салтівці: водій тролейбуса № 42 сьогодні вийшов на зв'язок з диспетчером. Після цього співробітник "Міськектротранссервісу" прийматиме рішення про те, чим допомогти водієві. У салоні машини і зовні встановлені дві камери. Якщо проблеми виникли в тролейбусі, з пасажирами, то може бути викликаний наряд поліції.

Крім того, наявність камер в салонах допоможе рахувати пасажирів, у тому числі пільговиків, щоб регулювати кількість транспорту на певних маршрутах.

Коли всі трамваї і тролейбуси в Харкові обладнають тривожною кнопкою, невідомо.

   

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.