Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

В Україні визнали Philip Morris спонсором війни

Ілюстративне фото: Сергій Козлов / KHARKIV Today
Компанії не пішли з російського ринку та сплачують податки до бюджету Росії.

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) ухвалило рішення щодо внесення двох провідних компаній світу Philip Morris International та Japan Tobacco International до списку міжнародних спонсорів війни.

Ці компанії потрапили у перелік через те, що продовжують працювати в Росії та підтримувати її економіку, сплачуючи значні податки у бюджет. Philip Morris International є американською сигаретною та тютюновою компанією. Вона торгує у більше ніж 180 країнах світу. Найвідоміші її марки — Marlboro, Parliament, Bond, Chesterfield, L&M, Next, HEETS. У Росії має фабрики — "Филип Моррис Ижора" (Ленінградська область), "Филип Моррис Ижора Кубань" (Краснодар), організацію "Филип Моррис Сейлз енд Маркетинг" та її філії.

"Частка ринку торгових марок "Філіп Морріс Інтернешнл" в росії склала 30,1% у 2019 році. Так, компанія є одним з найбільших платників податків до російського бюджету, за рахунок якого потім утримується й російська армія", — зазначили у НАЗК.

У Росії Philip Morris International має інвестиції на більше ніж два мільярди доларів. У 2022 році, упродовж першого року повномасштабного вторгнення, компанія у Росії отримала виручку у 140,3 мільярда рублів (зріст на 8%). Чистим прибутком були 48,2 мільярда рублів, це на 45% більше, аніж роком раніше. 

"Відповідно, податку на прибуток до бюджету агресора було сплачено на суму понад 136 млн дол. США. Варто зазначити, що ще на початку повномасштабної війни Philip Morris заявив про намір продати свій російський бізнес, щоби зберегти свою репутацію. Однак усі "спроби" продати російський бізнес начебто не мали успіху, і корпорація досі лишається одним з найбільших платників податків до російського бюджету", — пояснили у НАЗК.

Компанію Japan Tobacco International (JTI) Нацагентство з питань запобігання корупції називає безсумнівним лідером тютюнового ринку в країні-агресорі, частка ринку складає близько 34,9%. У Росії продає продукцію під брендами — Winston, LD, Mevius, Camel, Sobranie, "Донской табак", Kiss, Play, "Петр I", "Тройка".

"Хоч представники JTI заявляли, що JT Group призупинила нові інвестиції та маркетингову діяльність у росії, але компанія все ще продовжує виробляти та поширювати продукцію в рф", — зазначили у Нацагентстві.

Як писав KHARKIV Today, Philip Morris не планує відновлювати виробництво в Харківській області. Генеральний директор компанії Philip Morris в Україні Максим Барабаш розповів, що планує відкрити нову фабрику у Львівській області та інвестувати в неї 30 мільйонів доларів. Щодо харківського виробництва, то його відновити неможливо.

 

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.