Співробітники Харківського авіапідприємства полетіли до Єгипту
Наразі в африканській країні 11 співробітників ХДАВП, незабаром приїдуть ще шестеро.
Фахівці Харківського державного авіаційно-виробничого підприємства реанімують у Єгипті літак АН-74Т-200А, пошкоджений під час аварійної посадки. Літак отримав значні пошкодження ще у грудні 2016 року, зокрема стійок шасі, передньої та нижньої частин фюзеляжу. Над "травмованою" машиною, виготовленою на Харківському авіаційному заводі, спеціалісти-хазівці почали працювати ще восени 2018 року. Про це повідомили на сторінці ХДАВП у Facebook.
"Згідно з затвердженою "Програмою відновлення повітряного судна", було виконано п'ять етапів ремонтно-відновлювальних робіт. На жаль, попереднє керівництво авіазаводу перервало єгипетський контракт. Влітку цього року контракт з єгиптянами вдалося відновити. Відтоді ХДАВП тричі відправляв єгипетським партнерам вантажі з комплектуючими пошкодженого літака. На початку жовтня до єгипетського містечка Вазі прибула перша бригада з 11 фахівців Харківського авіапідприємства та розпочала шостий, заключний етап ремонтно-відновлювальних робіт", — розповіли там.
Наразі група з 11 чоловік монтує побутове, аварійно-рятувальне та спеціальне обладнання, займається цифровою обробкою сигналів. Співробітники ХДАВП виконали нівелювання літака (заключний етап збирання).
"Виконано перевірку герметичності паливної системи, кесон-баків консольних частин крила та центроплану. Гідравлічна система літака заправлена гідросумішшю, після чого відпрацьовано під струмом прибирання - випуск основних стійок і носової стійки шасі, розворот носового шасі, механізація крила (прибирання - випуск закрилків, передкрилків, інтерцепторів) та хвостового оперення (кермо напряму та керма висоти), реверс тяги силових установок", — повідомив старший групи фахівців ХДАВП Юрій Селедцов.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Прогулянки по Харкову з Андрієм Парамоновим. Харківський аеродром сто років тому
19 листопада на базу до Єгипту прибуде друга група – шестеро спеціалістів контрольно-випробувальної станції.
"Кінцева мета — доведення машини до стану льотної придатності, виконання контрольних обльотів, підготовка до перельоту на ХДАВП для виконання регламентних робіт", — пояснив Юрій Селедцов.
Роботи на літаку виконують відповідно до затвердженого "Графіку виконання робіт" з терміном закінчення 5 грудня 2021 року.
Нагадаємо, керівництво Харківського авіапідприємства виступило проти приватизації.