Що робити тим, у кого виникли проблеми з оплатою проїзду в метро Харкова
Пасажирам пропонують зателефонувати на "гарячу лінію" або відвідати пункт обслуговування електронних карток E-ticket.
У Харківському метрополітені розповіли, куди звертатися, якщо не працює оплата банківською картою або NFC.
"У випадку, якщо у вас виникли труднощі з оплатою проїзду за допомогою банківської картки, пристрою з NFC-чіпом або електронним квитком E-ticket, слід звертатися до компанії з обслуговування системи "Електронний квиток" — ТОВ "ФК "Платіжний центр", — пояснили у підземці.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Картка харків'янина дублюватиме E-ticket
Можна зателефонувати на "гарячу лінію" E-ticket за телефоном: 0800505685 або відвідати пункт обслуговування електронних карток E-ticket, розташований у вестибюлі станції метро "Історичний музей" (працює з 09:00 до 18:00 з понеділка по п'ятницю). Також туди потрібно звертатися, якщо некоректно працюють пристрої з поповнення або купівлі електронного квитка E-ticket.