Усі турнікети у харківському метро обіцяють обладнати терміналами для прийому карток
У підземці збільшуватимуть кількість способів оплати.
Наразі всі пасажири метрополітену можуть розраховуватися за проїзд за допомогою E-ticket або картки харків'янина, банківською карткою та одноразовим квитком. Доступ до оплати банківською карткою є не на всіх станціях. Проблему намагаються вирішити. Про це повідомив 10 грудня новий гендиректор комунального підприємства "Харківський метрополітен" Андрій Гармаш.
"На жаль, не на всіх станціях є така можливість — розраховуватися банківською карткою. Тому цим механізмом займається інвестор. Терміни я не можу сказати, але напрямок є у цьому питанні. І в найближчому майбутньому ми зможемо це питання вирішити — збільшити кількість способів оплати", — пояснив він.
За словами Гармаша, у майбутньому у харків'ян з'явиться можливість розрахуватися за проїзд за допомогою будь-якої платіжної системи на кожному турнікеті.
"Кожна станція специфічна. Тому ми будемо все-таки уніфікувати це, щоб на кожному турнікеті була можливість розрахуватися будь-якою платіжною системою", — пообіцяв гендиректор підземки.
Нагадаємо, харків'янка подала петицію з проханням збільшити кількість терміналів для оплати банківською карткою. Охочих оплатити проїзд у такий спосіб дедалі більше. Щоб скористатися послугою у годину пік, доводиться стояти у черзі.
Як писав KHARKIV Today, у Харківському метро новий керівник — Андрій Гармаш. З ним підписали контракт на рік. З літа 2021 року він був першим заступником гендиректора підземки В'ячеслава Стаматіна. Перед новим директором метро Андрієм Гармашем поставили завдання вивести роботу метрополітену на якісніший рівень.