Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Харків'янам пропонують передавати свідчення та дізнаватися про борги у чат-боті

Фото: Сергій Козлов/KHARKIV Today
Чат-бот з'явився у комунального підприємства "Харківські тепломережі".

Інформація у чат-боті буде доступна тим, хто введе номер особового рахунку та прізвище. 

Чат-бот у Telegram запустило КП "Харківські тепломережі". Про це повідомили на сторінці комунального підприємства у Facebook.

"Через цей чат-бот можна передавати показання приладів обліку гарячої води, а також отримати загальні дані. Після введення особового рахунку та прізвища власника буде показано загальну площу квартири, кількість зареєстрованих мешканців, борг або його відсутність за послуги опалення та гарячого водопостачання, а так само нарахування за попередній місяць та їх оплата", — розповіли у "Харківських тепломережах".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Тепловики хочуть залучити інвестиції, щоб не перетоплювати квартири харків'ян

Крім того, що чат-бот показує ці дані, він пропонує ввести інший особовий рахунок і відправити показання лічильника.

Бот у Telegram можна знайти, якщо ввести це у рядок пошуку @KPHTM_Bot або перейти за посиланням

Нагадаємо, дізнатися про відключення тепла, гарячої та холодної води можна через чат-бот міської диспетчерської служби.  

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.