Харків'ян просять відкласти візит до "Харківводоканалу"
Під час перебування Харківської області в "червоній" зоні епіднебезпеки жителів просять вирішувати питання, пов'язані з холодною водою та водовідведенням, в телефонному режимі, за допомогою особистого кабінету або мобільних додатків.
Через загрозу поширення коронавірусу жителів Харкова просять тимчасово не відвідувати абонентські відділи комунального підприємства "Харківводоканал" для перевірки стану або переоформлення особового рахунку, передачі показань лічильника і з інших питань.
Дізнатися інформацію можна в кол-центрі "Харківводоканалу" за номерами телефону — (057) -707-57-57 або (057) -757-82-80 (працює щодня без перерви з 8:00 до 21:00, крім неділі). Також можна звернутися за коротким номером: 15-33 (безкоштовно з усіх мобільних операторів і стаціонарних телефонів).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Харків у "червоній" зоні: де купити шкарпетки і як будемо добиратися на роботу
Крім того, на лицьовій стороні квитанції від "Харківводоканалу" розміщений QR-код, за допомогою якого можна подивитися в телефоні заборгованість по своєму особистому рахунку і сплатити послугу.
Як писав KHARKIV Today, через перехід Харківської області до "червоної" зони епідемічної небезпеки акціонерне товариство "Харківобленерго" тимчасово призупинило прийом відвідувачів, Головне управління Міграційної служби України в Харківській області працює без змін, однак просить клієнтів по можливості утриматися від відвідування своїх підрозділів. Послуги можна отримати дистанційно.