Харківський підприємець отримав 1,5 млн гривень за опитування про те, як морські трави впливають на клімат
Інститут морської біології НАН України замовив ФОП Под’ячев Денис Миколайович соціологічне опитування про морські трави за 1,50 млн грн для виконання грантового контракту.
Про це пишуть "Наші гроші" за посилання на Prozorro.
За ці гроші ФОП Под'ячев має провести опитування до 25 вересня щодо перспектив інтеграції питання захисту морських трав у національне законодавство України з оцінки впливу на навколишнє середовище (ОВНС) та підвищення обізнаності населення.
"Зокрема повинні будуть опитати 1 500 респондентів із Чорноморського регіону України віком від 15 років, представників органів державної влади регіону в сфері охорони довкілля, викладачів і студентів вузів біологічної та екологічної спрямованості, вчителів, старшокласників та інших. 1 000 осіб опитають особисто, а 500 осіб – телефоном. Закупівля необхідна для виконання завдань по грантовому контракту", - повідомили "Наші гроші".
Вчені хочуть з'ясувати наступні аспекти:
- джерела отримання громадянами України інформації про морські трави;
- поінформованість населення щодо ролі морських трав у боротьбі зі зміною клімату;
- обізнаність населення щодо захисту морських луків, яким загрожує зникнення у зв’язку з розвитком прибережної інфраструктури, рибальства та антропогенної діяльності;
- сприйняття ініціатив та рішень органів влади у сфері оцінки впливу на довкілля (ОВД);
- громадські очікування щодо діяльності органів влади у сфері процедур ОВД;
- необхідність включення питань захисту морських трав до процедур ОВД в рамках національного законодавства і підвищення обізнаності громадськості з цього питання.
ФОП Денис Под’ячев із Харкова отримав цей підряд без конкуренції, надавши аналогічний договір, який підтверджує його 10-річний досвід. Під час торгів інші гіпотетичні учасники називали це дискримінаційною умовою Врешті харківський підприємець запропонував такі свої дослідження: сприйняття покупцями мережі "АТБ" горохових супів швидкого приготування "Ласочка" і "Тьотя Соня", дослідження споживацьких настроїв жителів Харкова стосовно ТРЦ "Французький бульвар" та вивчення особливостей сприйняття жителями Києва "астрології як цілісної системи знань".
Як пишуть розслідувачі, дослідження про морські трави стало одним з найдорожчих в Україні, замовлених через систему Prozorro за час повномасштабної війни. Усі інші більші соцдослідження отримували відомі соціологічні компанії.