Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Гаряча лінія "Харківводоканалу" обійдеться у мільйон гривень

КП "Харківводоканал" уклало договір із фірмою.

Вартість договору складає 1 021 999,20 гривні.

18 листопада комунальне підприємство "Харківводоканал" уклало договір з фірмою підприємиці Ірини Шевчун про надання послуг із приймання телефонних дзвінків для своєї диспетчерської служби "15-33". Про це повідомили у Харківському антикорупційному центрі з посиланням на відповідний тендер.

"Цікаво, що в місті працює централізована міська диспетчерська служба "15-62", яка входить до структури КП "Міський інформаційний центр". Але КП "Харківводоканал" замовляє окремі послуги, які віддали на аутсорс. Причому навіть не комунальній установі", — зауважили в ХАЦі.

Зазначимо, тендерної документації щодо послуги, яку закупає "Харківводоканал", на сайті ProZorro немає. Відомо, що фірма Ірини Шевчун зареєстрована у Харкові.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Харкові можна заплатити за воду без комісії

Поставляти послугу із приймання телефонних дзвінків фірма-підрядник буде до 30 листопада 2023 року.

Раніше "Харківводоканал" також замовляв послуги диспетчерської служби. Зокрема, у 2020 році послуги купляли за 795 000 гривень. За ці гроші диспетчерська служба приймала дзвінки протягом 2021 року. Тоді аукціон також виграла фірма Ірини Шевчун.

Фірма мала багатоканальний міський номер та мобільні номери, послуги абонентам "Харківводоканалу" надавала безкоштовно з 8:00 до 20:00 із понеділка по п'ятницю та з 8:00 до 16:00 у вихідні.

До фірми були вимоги, зокрема, наявність функції утримання у черзі, визначника номера та аудіозапис розмов. Диспетчерська служба надавала звіти про якість, кількість та перелік прийнятих звернень.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.