Після обстрілів кількість звернень до служби "1562" зростає в два-три рази
Харків'яни стали рідше звертатися до диспетчерської служби "1562" у порівнянні з минулим роком.
За інформацією служби, з початку 2022 року диспетчери прийняли 717 тисяч заявок. Це — на 266 тис. звернень менше, ніж за такий же період 2021 року. Причина в тому, що населення міста зменшилося. Зараз, за приблизними підрахунками, у Харкові мешкає 1 млн. 100 тис. людей, влітку та навесні населення міста не сягало й мільйону, а до війни Харків налічував півтора мільйона мешканців.
Але після ракетних обстрілів кількість повідомлень зростає у два-три рази.
"Після ракетних обстрілів агресора по цивільній інфраструктурі, внаслідок яких у місті вимушено припиняється подача електроенергії, теплопостачання та водопостачання, значно зростає кількість звернень харків'ян. У такі дні надходить понад 4,5 тисяч заявок, хоча зазвичай цей показник становить 1,5-2,5 тисяч", — повідомили у диспетчерській службі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Харкові в пунктах видачі їжі нагодували 10 тисяч чоловік
За останній місяць, з 6 листопада по 6 грудня, диспетчерська служба прийняла майже 98 тисяч звернень.
Як звернутися до служби "15-62":
- через сайт служби;
- за коротким номером телефону 15-62 (стаціонарний, мобільний "Київстар", "Vodafone" — безкоштовно, "Lifecell" — за тарифами мобільного оператора;
- на міський номер: (057) 760-70-62;
- за коротким номером 15-32, якщо інші способи не працюють.