Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Після обстрілів кількість звернень до служби "1562" зростає в два-три рази

Фото: Харківська міськрада
З початку 2022 року диспетчери прийняли 717 тисяч заявок.

Харків'яни стали рідше звертатися до диспетчерської служби "1562" у порівнянні з минулим роком.

За інформацією служби, з початку 2022 року диспетчери прийняли 717 тисяч заявок. Це — на 266 тис. звернень менше, ніж за такий же період 2021 року. Причина в тому, що населення міста зменшилося. Зараз, за приблизними підрахунками, у Харкові мешкає 1 млн. 100 тис. людей, влітку та навесні населення міста не сягало й мільйону, а до війни Харків налічував півтора мільйона мешканців.

Але після ракетних обстрілів кількість повідомлень зростає у два-три рази.

"Після ракетних обстрілів агресора по цивільній інфраструктурі, внаслідок яких у місті вимушено припиняється подача електроенергії, теплопостачання та водопостачання, значно зростає кількість звернень харків'ян. У такі дні надходить понад 4,5 тисяч заявок, хоча зазвичай цей показник становить 1,5-2,5 тисяч", — повідомили у диспетчерській службі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Харкові в пунктах видачі їжі нагодували 10 тисяч чоловік

За останній місяць, з 6 листопада по 6 грудня, диспетчерська служба прийняла майже 98 тисяч звернень.

Як звернутися до служби "15-62":

  • через сайт служби;
  • за коротким номером телефону 15-62 (стаціонарний, мобільний "Київстар", "Vodafone" — безкоштовно, "Lifecell" — за тарифами мобільного оператора;
  • на міський номер: (057) 760-70-62;
  • за коротким номером 15-32, якщо інші способи не працюють. 

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.