Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

07 лютого, 2020 - 11:56

Повітряний "BlaВlaСar": харків'яни зможуть подорожувати по області на літаках

Пілоти хочуть створити сервіс, який дозволить брати попутників на борт, щоб отримати льотну практику.

У Харківській області хочуть створити некомерційну службу авіаперевезень приватними літаками.

Як розповів KHARKIV Today пілот Цивільного повітряного патруля Юрій Сагайдачний, в області хочуть створити аналог системи BlaВlaСar, тільки перевозити людей будуть не в автомобілях, а на приватних літаках.

"Ідея дуже проста. Є така система Wingly. Є дуже велике бажання інтегрувати наше суспільство в таку систему. Зараз втілення ідеї знаходиться на стадії з'ясування того, наскільки це необхідно населенню",— розповів Сагайдачний.

Система буде працювати за принципом BlaВlaСar: приватний пілот вказує, коли і в який населений пункт планує летіти, а також скільки пасажирів може взяти на борт. Пасажири, включаючи пілота, порівну ділять витрати на паливо.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Різали кущі на злітній смузі. Подробиці порятунку дівчинки, яка випала з вікна

"Це дасть можливість здійснювати більше польотів приватним пілотам. У нас є комерційна і приватна авіація. Якщо брати комерційну авіацію, пілоти літають на постійній основі і у них відповідний рівень підготовки. Приватні пілоти літають в одному повітряному просторі з комерційними літаками, але мають менший рівень підготовки — вони не можуть налітати достатню кількість годин для нормального рівня кваліфікації ", — розповідає Сагайдачний.

Таким чином, якщо витрати на політ будуть складати 4000 гривень, а пілот візьме трьох попутників, то зможе попрактикуватися всього за 1000 гривень.

За словами Юрія Сагайдачного, це дозволить пілотам витрачати менше грошей на польоти, які необхідні для підвищення їх кваліфікації. А пасажири зможуть швидко дістатися в будь-який куточок області буквально за лічені хвилини.

Наприклад, поїздка з Харкова до Краснокутська, який розташований в 90 кілометрах від обласного центру, займе не більше півгодини. Це можна порівняти з тривалістю поїздки з центру міста в будь-який спальний район.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Цивільний повітряний патруль": літаки, які рятують життя

Заковика, каже Сагайдачний, полягає в тому, що українське законодавство не дозволяє приватним пілотам заробляти гроші на перевезенні людей. Тому для впровадження системи, потрібні зміни в законодавстві.

"Є два можливих напрямки. Перший — інтеграція України в Wingly. Але цей сервіс англомовний, знаходиться не в Україні і дана система забороняє прямі фінансові розрахунки з пілотом. Пілот декларує, що його виліт коштує 200 євро, і система автоматично перевіряє в середньому по світу, чи відповідає ця ціна дійсності, щоб унеможливити зловживання. Але я не уявляю, як це буде працювати в Україні. Другий напрямок — створення аналогічного сервісу в Україні. На мій погляд,обидва ці напрямки будуть розвиватися паралельно ", — вважає пілот.

Простий текст

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.