Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

До списку топових рекламодавців Facebook знову потрапив помічник харківського "слуги народу"

Фото: Facebook / Дмитрий Никонов 
У квітні Дмитро Ніконов витратив на рекламу в соцмережі трохи менше трьох тисяч доларів.

Помічник харківського мажоритарника Олександра Куницького — Дмитро Ніконов рекламував в Facebook діяльність депутата Харківської міськради Аліни Мустафаєвої і критикував міську владу.

У квітні на трансляцію 10 227 рекламних повідомлень політичного змісту в Україні з 1324 сторінок в Facebook витратили від 174 390 до 276 310 доларів. Частина запропонованої реклами жителям Харківської області склала 5,6%. Два найбільших рекламодавця місяця поширюють рекламу в соцмережі в основному серед жителів регіону. Інформацію про це оприлюднила громадянська мережа "ОПОРА". 

Карта "ОПОРА"
Карта "ОПОРА"

За даними "ОПОРИ", на шостому місці за витратами на рекламу в соцмережі в країні — всеукраїнське інформаційне агентство RegioNews.ua. В основному публікація його рекламних повідомлень орієнтована на користувачів з Харківської області (85% показів).

"У постах, які рекламують публікації з сайту регіонального напрямку, найчастіше згадуються імена двох політиків Михайла Добкіна (в нейтральному світлі) і Ігоря Терехова (критика його політики і рішень місцевої влади). Зауважимо, що вибори міського голови Харкова призначені на жовтень 2021 року . Реклама матеріалів видання також частково транслюється і на інші регіони — але середнє значення менше 1% показів. Вартість одного рекламного оголошення на сторінці, а їх в квітні було 88, не перевищувала 100 доларів", — розповіли в громадянській мережі.

Там уточнили, всього на рекламу в Facebook в квітні RegioNews.ua витратив 3835 доларів.

До 10 місця в списку топових рекламодавців в "ОПОРІ" віднесли сторінку засновника мережі зелених автозаправок Дмитра Ніконова. У квітні там розмістили 42 рекламні публікації, які піарили діяльність депутата Харківської міськради від партії "Слуга Народу" Аліни Мустафаєвої.

"У дисклеймері зазначено, що рекламу оплачує особисто Дмитро Ніконов. У контактах рекламодавця вказано сайт автосалону електромобілів, співвласником і засновником якого є підприємець, і його робочий ящик. На поширення рекламних постів серед жителів Харківської області було використано 2854 долари. У рекламних публікаціях просування Youtube -каналу депутата, висвітлення її діяльності і критика міської влади, зокрема секретаря міськради Ігоря Терехова", — пояснили в громадянській мережі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Наближена до Куницького депутат Харківської міськради купила квартиру за 4 мільйони гривень

Инфографика: "ОПОРА"
Інфографіка: "ОПОРА"

Нагадаємо, в січні Дмитро Ніконов — засновник мережі зелених автозаправок і помічник "слуги народу" Олександра Куницького вже потрапляв до топ рекламодавців в соцмережі від "ОПОРИ". Тоді сторінка Дмитра Ніконова  займала сьоме місце з десяти і виклав він на рекламні публікації про Аліну Мустафаєву 3316 доларів.

Як писав KHARKIV Today, в липні 2020 року журналісти-розслідувачі повідомили, що Олександр Куницький ініціює законопроєкти, які можуть зробити з AutoEnterprise (продає електрокари та зарядні станції) монополіста. За їхньою інформацією, нардеп тісно пов'язаний із засновником компанії Дмитром Ніконовим. Останній вказаний на сайті Верховної Ради як помічник парламентарія Олександра Куницького.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.