У Харкові запропонували моделі гнучкого тарифу на проїзд в громадському транспорті
У четвер, 8 жовтня, експерт Харківського антикорупційного центру з питань міської інфраструктури Владислав Кулик представив три моделі гнучкого тарифу за проїзд в комунальному транспорті міста. Презентація проходила поруч з адміністрацією КП "Харківський метрополітен".
Моделі розробляв член робочої групи по впровадженню систем електронного квитка при міністерстві інфраструктури України Іван Фурлет. Сам він на презентації не був присутній, але розповів про особливості моделей у відеоформаті: "За підсумками аналізу були запропоновані три моделі, які можуть бути впроваджені в Харкові. Перша передбачає диференціацію вартості за кількістю поїздок. Пасажир може купити наперед певну кількість поїздок, і чим більше він їх купує, тим вони дешевші. Друга надає по передоплаті безлімітну кількість поїздок протягом певного терміну. Дозволяє забезпечити надання послуг тим, хто безальтернативно користується комунальним електротранспортом і стимулює його використання населенням. Третя удосконалює діючу тарифну модель і передбачає надання знижки на другу оплату при пересадці протягом якогось часу".
ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ: У метро Харкова можуть встановити автомати з продажу масок
В Антикорупційному центрі вважають, що всі три моделі стимулюють використання громадського транспорту і підсилюють його роль.
Член правління ХАЦ Євген Лисичкін нагадав, що міська влада ще в 2019 році зобов'язала комунальних перевізників розробити гнучкі тарифи на проїзд в громадському транспорті.
"Це була гучна історія, коли підвищувався тариф в метро з 5 до 8 гривень, а в трамваях і тролейбусах з 4 до 6 гривень. 20 лютого 2019 на виконкомі міськради прийняли рішення, що метро, два трамвайних і два тролейбусних депо повинні розробити гнучкий тариф системи оплати в Харкові. 22 травня 2019 було повторне рішення виконкому Харківської міськради про те, що ці трамвайні депо, тролейбусні і метро повинні розробити гнучкий тариф. Тоді ж профільний заступник Харківського міського голови з питань транспорту Євген Водовозов сказав, що на вивчення в різні періоди року пасажиропотоку, цифр піде приблизно один рік і вони вийдуть з пропозиціями", — зазначає Євген Лисичкін.
За його словами, з лютого 2019 року пропозицій від місцевої влади так і не було. Тому активісти ХАЦ і вирішили допомогти.
Члени антикорупційної організації передали пропозиції адміністрації КП "Харківський метрополітен" і до міськради, а незабаром обіцяють поштою відправити варіанти гнучкого тарифу в трамвайні і тролейбусні депо.
KHARKIV Today раніше писав про те, що в Харкові за проїзд в метро можна заплатити банківською картою.