Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Ремонтувати ескалатори в харківському метро буде фірма, чиї співробітники працюють на оточення Мусєєва

Фото: Сергей Козлов / KHARKIV Today
На роботи планують витратити 50 мільйонів гривень

Фірма "Ваго-рев", яка отримувала підряди від метро Харкова в останні роки, програла тендер. Перемога дісталася фірмі "Домір", де працюють ті ж співробітники, що і в фірмі, яка програла.

Комунальне підприємство "Харківський метрополітен" планує укласти договір з фірмою "Домір" загальною вартістю 50 мільйонів гривень на ремонт ескалаторів. Інформація про це з'явилася в системі державних закупівель ProZorro, передає Харківський антикорупційний центр.

"Планується, що угода буде укладена з 1 березня 2021 по 28 лютого 2022 року. Єдиним конкурентом на торгах була фірма "Ваго-Рев". Учасники торгів фактично торгувалися. Саме "Ваго-Рев" отримувала ці підряди в останні роки", — пояснили в ХАЦ.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На проєкт віадука з бюджету Харкова витратять 59 мільйонів гривень

Вони уточнили, в минулому році метрополітен уклав договір з "Ваго-Рев" на ремонт і техобслуговування ескалаторів вартістю 71 мільйон 680 тисяч гривень. Однак, потім суму зменшили до 38 мільйонів 110 тисяч гривень.

"Варто зазначити, що більшість співробітників, яких вказує фірма "Домір", ще в минулому році були вказані співробітниками "Ваго-Рев". Це може вказувати на зв'язок цих фірм", — вважають в ХАЦ.

Вони додали, засновником фірми "Домір" вказана Наталія Чумак. Директором — Яків Бак-Студенніков.

У "Ваго-Рев" засновниками вказані "Харків Інвест Проєкт" Віталія Журавльова та Євген Думчев. На нього також записана "Фінансова компанія "Платіжний центр" — оператор системи E-ticket, компанія отримує 6,5% з кожної поїздки. Директор фірми — Олександр Іваницький.

Вони нагадали, вплив на "Ваго-Рев" має ексдепутат Харківської міськради Максим Мусєєв.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Автомийка заливає водою станцію харківського метро, в переході потоп (відео)

Нагадаємо, до кінця літа 2021 року в Харкові обіцяють розпочати роботи з продовження Олексіївської лінії метро.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.