Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Порушень під час ремонту Ан-26, який розбився в Харківській області, не було — "Укроборонпром"

Фото: KHARKIV Today/Сергей Козлов
Службове розслідування проводили на 410-му заводі цивільної авіації.

Планером і авіонікою Ан-26 займався "Завод 410 цивільної авіації".  Двигун ремонтувало підприємство "Мотор Січ", яке "не входить до складу "Укроборонпрому".

Під час службового розслідування не знайшли порушень при ремонті літака Ан-26, який розбився біля Чугуєва (Харківська область). Про це пише "РБК-Україна" з посиланням на виконуючого обов'язки генерального директора державного концерну "Укроборонпром" Ігоря Фоменка.

"410-й завод цивільної авіації, який займався планером (прим. — структурна частина літака без силової установки і обладнання) і авіонікою (прим. — системи комунікації, навігації, відображення і управління різними пристроями), ми без сумніву перевірили відразу ж після трагедії . Були проведені внутрішні розслідування, були зроблені певні висновки щодо технологічних процесів. За результатами внутрішніх службових розслідувань не було виявлено порушень з боку процесів і працівників цього заводу", — пояснив Фоменко.

Нагадаємо, увечері 25 вересня військово-транспортний борт Ан-26Ш впав, а потім загорівся недалеко від Чугуєва. На борту перебували 27 осіб, вижити вдалося лише одному — В'ячеславу Золочевському. На місці загинули 25 людей, ще один — Віталій Вільховий помер в лікарні. Попрощалися з загиблими 6 жовтня на площі Свободи, після цього їх поховали в 11 регіонах України.

28 жовтня на засіданні Кабінету міністрів України назвали всі причини аварії Ан-26. Головними стали — відсутність дієвого контролю з організації та виконання польоту з боку посадових осіб Харківського національного університету Повітряних сил імені Івана Кожедуба; системні порушення правил виконання польотів в університеті ім. Кожедуба; недостатня професійна підготовка екіпажу щодо дій в особливих ситуаціях.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.