Кума Януковича не поновили на посаді начальника Південної залізниці
Колишній начальник Південної залізниці був не згоден зі звільненням і судився, щоб його поновили на посаді. Кабмін оскаржив рішення щодо поновлення Олександра Філатова, але програв.
9 грудня на засіданні уряду міністри не підтримали поновлення Олександра Філатова на посаді начальника "Південної залізниці". Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій.
"Ти його в двері, а він у вікно ... Відомий "господарник" Олександр Філатов за сумісництвом кум Януковича в 2014 році був звільнений Кабінетом міністрів з посади начальника Південної залізниці. Про його подвиги і досягнення можна багато почитати в ЗМІ, але ці "дрібниці" не стали на заваді судам прийняти рішення про поновлення його на посаді. Уряд дійшов до Верховного Суду з оскарженням цього рішення, але касаційну скаргу Кабінету міністрів залишили без задоволення, а рішення судів попередніх інстанцій — без змін", — написав він у Facebook.
Міністр інфраструктури подякував колегам, які не підтримали поновлення кума Януковича.
"На виконання судового рішення уряд мав сьогодні прийняти розпорядження "Про поновлення Філатова на посаді начальника "Південної залізниці". Але уряд очікувано проголосував проти цього рішення", — пояснив Криклій.
За інформацією нардепа Олексія Гончаренка, під час голосування за поновлення на посаді Олександра Філатова більшість міністрів утрималися, четверо були проти.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Харківська область стала найбільшим боржником "Укрзалізниці" за перевезення пільговиків
Сина колишнього начальника "Південної залізниці" Родіона хрестив президент-втікач Віктор Янукович. 59-річний Олександр Філатов з Горлівки в кінці листопада 2012 очолив "Південну залізницю". З 1999 року кум Януковича працював головним інженером Донецької залізниці, а з серпня 2012 року працював на цій посаді і поєднував її з роботою першим заступником начальника "Донецької залізниці".
У червні 2014 року Олександра Філатова звільнили з посади за "невиконання умов контракту". За інформацією ЗМІ, Філатов організував зловживань на сотню мільйонів гривень. Зокрема, в документах Головного управління контролю та внутрішнього аудиту "Укрзалізниці", зазначено, що незважаючи на скрутне становище залізниці, в 2013 році і першому кварталі 2014 року за запланованому обсязі капітального будівництва на 353 мільйони 196 тисяч гривень фактично було виконано робіт на 404 мільйони 240 тисяч гривень.