Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Командувач Повітряних сил отримав статус підозрюваного у катастрофі Ан-26 в Харківській області

Фото: KHARKIV Today/Сергей Козлов
Слідство встановило, на борт літака допустили людей, яких не повинно було там бути.

У Держбюро розслідувань вважають, що керівництво управління польотів повинно було забезпечити безпечний політ та посадку літака.

У п'ятницю, 18 грудня, повідомили про підозру командувачу Повітряних сил Збройних сил України в недбалому ставленні до військової служби, керівнику польотів та командиру військової частини — в порушенні правил польотів (за ст. 416 Кримінального кодексу України. Про це повідомив начальник відділу головного слідчого управління ДБР Вадим Приймачок.

"На сьогоднішній день нами вручено письмові повідомлення про підозру керівнику польотів військової частини, який в цей день здійснював управління польотами, повідомили про підозру командиру зазначеної військової частини, який затверджував план польотів з порушеннями. Також повідомили про підозру командувачу Повітряних сил ЗСУ через недбалість по відношенню до своїх службових обов'язків, що спричинило  зазначену трагедію", — пояснив він.

За словами Приймачка, на борт літака допустили людей, яких не повинно було там бути.

"Проведеним розслідуванням встановлено, що під час здійснення зазначеного польоту керівництво польотів хибно трактувало затверджений командувачем Повітряних сил тимчасовий курс льотної підготовки курсантів, яким передбачалося виконання вправ конвеєром, такі способи систематично допускали на аеродромі в Чугуєві. При цьому, такі порушення вважалися нормою в даному випадку. Для польотів були допущені курсанти, які не мали практичного досвіду керування літаком з навантаженням", — пояснив начальник відділу головного слідчого управління ДБР.

Він уточнив, керівництво управління польотів повинно було забезпечити безпечний політ та посадку літака.

"Під час зльоту виявили поломку в лівому двигуні. В зв'язку з неправильною регулюванням потужності двигунів літак перейшов в режим звалювання і фактично некерованого падіння. Вивести з цього стану екіпаж його не міг через дуже маленьку висоту. Але в даному випадку повинно було втрутитися керівництво управління польотів і забезпечити безпечний політ та безпечну посадку літака, оскільки вони знали, що допустили льотчика з недостатніми навичками", — повідомив Приймачок.

Слідство планує звернутися до суду для обрання запобіжного заходу підозрюваним.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Польоти на Ан-26 після катастрофи відновлять після указу командувача. Його поки немає

Нагадаємо, увечері, 25 вересня, військово-транспортний борт Ан-26Ш впав, а потім загорівся недалеко від Чугуєва. На борту перебували 27 осіб, вижити вдалося лише одному, В'ячеславу Золочевському. На місці загинули 25 чоловік, ще один — Віталій Вільховий помер у лікарні. Попрощалися з загиблими 6 жовтня на площі Свободи, після чого їх поховали в 11 регіонах України.

Простий текст

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.