Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Голова Харківської облдержадміністрації витратив на агітацію в соцмережах 25 тисяч доларів

Більше, ніж голова Харківської ОДА, віддали на рекламу кандидати в мери Києва і Львова.

Агітацію за "Слугу народу" та кандидатів від цієї партії розміщували як мінімум 319 сторінок в соцмережах.

Персональна сторінка голови Харківської ОДА Олексія Кучера, який балотувався в мери Харкова від "Слуги народу", потрапила в ТОП-20 сторінок кандидатів за витратами на рекламу в Facebook і Instagram. У Олексія Кучера пішло на неї 24 тисячі 700 доларів, що ставить його на четверте місце. Про це повідомили в громадському русі "Чесно". 

Більше, ніж Олексій Кучер, на рекламу витратили кандидат в мери Києва від "Слуги народу" Ірина Верещук (68 тисяч 900 доларів), кандидат в мери Львова Ігор Васюник (26 тисяч 600 доларів) і кандидат в мери Києва від "УДАРу" Віталій Кличко (26 тисяч 400 доларів).

"Найбільш активними серед політиків — "слуг" були нардепка Ірина Верещук, голова Харківської ОДА Олексій Кучер і Тарас Кльофа, кандидат на посаду мера Львова. Загалом агітацію за "Слугу народу" і її кандидатів розміщували щонайменше 319 сторінок", — порахував рух "Чесно".

Графика: рух "Чесно"
Графіка: рух "Чесно"

Нагадаємо, місцеві вибори в Україні пройшли 25 жовтня, харків'яни обирали міського голову. Ним втретє став Геннадій Кернес. За нього віддали голоси 60,34% виборців. На другому місці — народний депутат Олександр Фельдман, який балотувався від "ОПЗЖ", його результат — 14,32%. Третє місце зайняв Олексій Кучер, якого підтримали 7,24% виборців.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.