Департамент міськради витратить 185 тисяч гривень на своє просування
Відеоролики для департаменту з участю акторів почали знімати 14 квітня.
Департамент цифрової трансформації Харківської міської ради купив послугу зі створення відеороликів для свого просування за 185 500 гривень. Це стало відомо з тендеру, опублікованого на сайті державних закупівель ProZorro.
Єдиним учасником і переможцем торгів стала фірма підприємця Кирила Формазюка, яка запропонувала рівно ту суму, яку планував віддати за послугу департамент. Послугу фірма почала надавати з 14 квітня і продовжить до 31 грудня 2020 року.
Згідно з документацією, в обов'язки компанії входить створення сценарію відеоматеріалу (відведено 15 000 гривень), розкадровка сценарію (7 500 гривень), залучення акторів для зйомки (7 000 гривень), оренда обладнання для зйомки (12 500 гривень), оренда світлового обладнання (7 500 гривень) , зйомка (24 000 гривень), монтаж відеоматеріалу (40 000 гривень), створення графічних елементів (48 000 гривень), режисура на знімальному майданчику (15 000 гривень) і внесення правок у відеоролик (9 000 гривень).
Як писав KHARKIV Today, Харківська міськрада заплатить за коментарі в Facebook і спілкування з передплатниками по 35 тисяч гривень.
Департамент цифрової трансформації Харківської міської ради уклав договір з фірмою "Старий енд море" про створення та редагування інформаційного наповнення для соціальних мереж на 190 000 гривень. За моніторинг коментарів в соціальних мережах під опублікованим контентом заплатять 35 000 гривень. Уповноважена особа фірми — Вероніка Варвянська, яка працює начальником відділу маркетингу і PR в молодіжній раді при Кернесі.