Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Жителів Харківщини просять не перенавантажувати кол-центр "Харківобленерго"

Фото: Харківобленерго
Можна скористатися електронними сервісами.

У кол-центрах "Харківобленерго" — перенавантаження.

Жителів Харківської області просять повідомляти про відсутність світла або передавати показання лічильників за допомогою електронних сервісів "Харенерго". Про це повідомили у компанії "Харківобленерго".

"Навантаження на телефонні лінії "Харківобленерго" надзвичайне. Тому якщо треба передати показання лічильників, повідомити про знеструмлення або дізнатися, коли буде відновлено електропостачання, скористуйтеся, будь ласка, мобільним додатком "Харенерго", особовим кабінетом на сайті товариства, чат-ботами у Viber або Telegram. Подумайте про тих, хто зараз, можливо, у небезпеці й намагається додзвонитися, щоб повідомити про аварійну ситуацію або пожежу", — зазначили в компанії.

Посилання на електронні сервіси "Харківобленерго" можна знайти за посиланням тут.

Як розказали в "Харківобленерго", кол-центр жодного разу з початку війни не зупиняв роботи. Оператори кол-центру працюють із бомбосховищ. У березні оператори прийняли понад 84 000 дзвінків, у квітні — 42 000, тільки за перший тиждень липня було понад 27 000 дзвінків.

"Люди телефонують з приводу відновлення електропостачання після прильотів, повідомляють про провислі проводи або згорілі лічильники. Телефонують також споживачі, які знаходяться на тимчасово окупованих територіях. Намагаємося знайти відповіді на всі питання та допомогти кожному", — зазначили в "Харківобленерго".

Як писав KHARKIV Today, у додатку Telegram з'явився чат-бот, який видає себе за чат-бот компанії "Харківобленерго". Справжній чат-бот "Харківобленерго" знаходиться за адресою — @ Kooz2bot. Фейк відрізняється нижнім підкресленням: @ Kooz2_bot.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.