З "Нової пошти" більше не вимагають 325 мільйонів гривень штрафу, виписаного у Харкові
У Держспоживслужбі порахували, що при застосуванні штрафів на загальну суму 325 мільйонів гривень не врахували принцип пропорційності порушення і покарання.
Робоча група щодо оскарження перевірок на "Новій пошті" встановила, що Головне управління Держспоживслужби у Харківській області зафіксувало перешкоджання діяльності посадових осіб під час перевірок. Водночас самі перевірки в Харкові та Чугуєві провели з процесуальними порушеннями. Про це повідомили у Держспоживслужбі.
За даними голови Держспоживслужби Владислави Магалецької, при застосуванні штрафних санкцій за порушення вимог законодавства не був врахований принцип пропорційності порушення і покарання.
"За підсумками перевірки штрафи рекомендується (формулювання згідно норми закону) скасувати. Впевнена, що так і станеться. Фактично ж штраф не просто скасували. Зроблено серйозні висновки, які будуть покладені в основу нових законодавчих норм. Ми хочемо зробити неможливим винесення окремими чиновниками неадекватних штрафів на свій розсуд. Захист інтересів суспільства і держави має бути на високому рівні. Але це не повинно перетворюватися у "парад абсурду". Інспектор — це не цар і Бог, який може за власним бажанням, через неадекватні санкції, зупинити роботу бізнесу", — написала Владислава Магалецька у Facebook.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Помилився. Гендиректор "Укрпошти" заявив, що листоноші не отримують 1000 доларів у місяць
Голова Держспоживслужби додала, після цієї історії "Нова пошта" запустила кампанію щодо змін і поліпшення сервісу на основі відгуків споживачів. Вона сподівається, що кампанія стане ефективною і звернень про порушення прав споживачів, що надходять до Держспоживслужби, стане менше.
Нагадаємо, у Головному управлінні Держспоживслужби у Харківській області повідомляли, що хотіли перевірити звернення про неякісне обслуговування у відділеннях "Нової пошти". Однак у відділеннях у Харкові та Чугуєві перевіряльникам не надали документи, пояснення, необхідні для повного і всебічного розгляду звернень та проведення позапланових перевірок. Тому на "Нову пошту" наклали адміністративні штрафи та адміністративно-господарські стягнення. Загальна сума склала 325 851 634 гривень 80 копійок.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кур'єр з Харківської області обмінював посилки на інші товари для себе
Пізніше стало відомо, що мова йде про два штрафи — 151 мільйон гривень і 174 мільйони гривень, перший компанія вже оскаржить у суді, другий також планувала. Одна з позапланових перевірок була пов'язана зі скаргою на розбитий акваріум, друга — з тим, що людину обрахували.