Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

У нових турецьких автобусах не беруть готівку

Фото: Сергей Козлов / KHARKIV Today
Поки у автобусах небагато пасажирів.

12 автобусів Karsan з Туреччини запустили за трьома маршрутами у Харкові. Колись тут ходили маршрутки, але потім перевізники кинули їх через неприбутковість.

Першого вересня харків'яни стали пасажирами нових автобусів, які недавно приїхали до міста. У новому дизайні, з водіями у білих сорочках.

Близько 11:00 кореспондент KHARKIV Today був на зупинці біля станції метро "Держпром", де зупиняється автобус №245 ( "станція метро "Держпром" — Студмістечко"). Karsan під'їхав на зупинку з табличкою-номером маршруту, тому людям доводиться дізнаватися у водія маршрут прямування. Автобус курсує не проспектом Науки, а вулицею Клочківською.

З першої спроби кореспонденту не вдалося виїхати на Karsan, оскільки водій відмовився брати плату за проїзд готівкою. Це — нове головне правило: ніяких грошей. Довелося спускатися у метро, ​​поповнювати E-ticket і чекати наступного. Автобус прибув приблизно через 20 хвилин. Кореспондент оплатив проїзд за допомогою E-ticket, поїздка обійшлася у 10 гривень. До автобуса увійшло ще дві пасажирки, тому можна було вибрати будь-яке місце.

Фото: KHARKIV Today
Фото: KHARKIV Today

Одна з пасажирок також їхала у Karsan вперше. За словами жінки, автобуси за маршрутом №245 не курсували близько року. Раніше вона їздила на такому тричі у день, без нього було важко.

"Поки люди звикнуть, студенти, взагалі, напевно, не знають. Вічно був повний автобус, а зараз ...", — уточнила пасажирка.

Дорогою ніхто не підсів. Водій автобуса розповів, що сьогодні на маршруті з ранку небагато пасажирів чи то через перше вересня, чи через те, що поки про маршрут мало хто знає. На зупинці "Соснова гірка" кореспондент залишився чекати автобуса цього ж маршруту у напрямку центру. Karsan під'їхав порожній, дорогою також ніхто не підсів.

Відсутність тисняви, вільні місця — безумовна перевага нових автобусів. У автобусі є рядок, що біжить, де вказані зупинки, можна дізнатися час і температуру повітря. Ще одна відмінна риса Karsan — наявність мікрофонів у водіїв, але за такого рівня наповнення вони не потрібні.

"Я ж не тамада. Мені і гучності голосу вистачить", — повідомив один з водіїв.

Автобуси виходять на маршрут №245 о 6:31, останній вирушає о 21:39. Інтервал між ними — 15-20 хвилин.

Фото: KHARKIV Today
Фото: KHARKIV Today

Перший час автобуси курсують у тестовому режимі. Пізніше за пасажиропотоком, відгуками пасажирів визначать, чи потрібно додавати автобуси, змінювати графіки. Водії не можуть відмовити у проїзді жодному пасажиру. Вони — співробітники комунального підприємства. За подібне їх просто можуть звільнити. Про це KHARKIV Today повідомив директор комунального підприємства "Тролейбусне депо №2" Дмитро Липовий.

"У цих автобусах все буде так само, як в електротранспорті, жодному пільговикові не буде відмовлено у проїзді. Якщо будуть такі ситуації, будемо розбиратися, природно, найжорстокішим чином, аж до звільнення. Я думаю, всі водії проінструктовані. Для водіїв багатьох, це водії автобусів, це нове, вони ніколи з цим не стикалися", — розповів Липовий.

Нагадаємо, перші автобуси Karsan вийшли на три маршрути. До кінця року до міста приїдуть 150 нових автобусів з низькою підлогою двох видів — 6-метрові і 8-метрові. Ще 350 обіцяють зібрати у Харкові.

Простий текст

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.