У незаконних перевізників хочуть забрати "золоті маршрути" у Харківській області
Перевезення маршрутами планують зробити законними.
13 грудня питання недопущення на території області нелегальних перевезень розглядали тимчасовий виконувач обов'язків голови Харківської облдержадміністрації Олександр Скакун, керівники структурних підрозділів облдержадміністрації, керівництво Нацполіції Харківської області та Патрульної поліції. Про це повідомили у Харківській облдержадміністрації.
"Наразі у фокусі уваги влади, правоохоронців і громадськості — посилення профілактики ДТП у Харківській області. І важлива складова цього процесу — контроль за транспортними перевезеннями. Нещодавня трагедія у Чернігівській області, де у ДТП загинуло 13 людей, — тому доказ. Серед головних завдань у цьому напрямку — боротьба з нелегальними перевізниками. Це не лише питання дотримання законності, а й безпека наших громадян", — пояснив Олександр Скакун.
На нараді було обговорено забезпечення законності пасажирських перевезень на трьох маршрутах області, де перевізник працює на незаконних умовах.
"Насамперед приділяємо увагу найбільш навантаженим маршрутам із великих населених пунктів, таких як Харків — Пісочин, Харків — Люботин та Харків — Солоницівка", — розповів директор обласного департаменту оборонної, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Олексій Максимов.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Через ремонт шляхів у Харківській області скасовують електрички
Олександр Скакун наголосив, що на виконання рішень регіональної комісії з питань ТЕБ та НС правоохоронні органи спільно з Укртрансбезпекою повинні вжити вичерпних заходів та підвищити вимоги до перевізників щодо забезпечення безпеки дорожнього руху і пасажирських перевезень.
"Вже не раз зустрічалися з вами щодо цих проблемних маршрутів. Ми говоримо сьогодні про те, щоб там проходили законні перевезення. Потрібно забезпечити можливість надання послуг тому перевізнику, який виграв конкурс. Необхідно розібратися з усіма скаргами, що надходять від населення щодо скупчення автобусів. Якщо навіть штрафи не допомагають, можливо, потрібно прорахувати механізм вилучення транспортних засобів. Нам потрібні рішучіші дії", — наголосив Олександр Скакун.
Нагадаємо, у вересні 2019 року на п'ять приміських маршрутів вийшли дві фірми — харківська і дніпровська. Замість одного автобуса було два, з мінімальним інтервалом та за однією ціною.