У Харкові розпочалася підготовка до виборів мера
На сайті Харківської міської ради опублікували відповідні розпорядження "Про основні організаційні заходи щодо підготовки і проведення позачергових виборів Харківського міського голови" та "Про відведення місць та обладнання стендів, дошок оголошень для розміщення матеріалів передвиборчої агітації".
Першим розпорядженням затвердили план основних організаційних заходів з підготовки та проведення позачергових виборів мера Харкова, створили міську робочу групу з питань матеріально-технічного забезпечення виборчих комісій, закріпили керівний склад Харківської міськради за адміністраціями.
Серед основних організаційних заходів:
- розміщення на сайті Харківської міської ради офіційної інформації про підготовку та проведення виборів (постійно);
- укладення з територіальними виборчими комісіями договорів оренди майна (до початку виборчого процесу);
- підготовка приміщень для роботи Харківської міської територіальної виборчої комісії, районних у місті (до 3 вересня включно);
- виділення місць та обладнання стендів, дошок оголошень для розміщення матеріалів передвиборчої агітації (до 10 вересня включно);
- перевірка наявності та стану виборчих скриньок та кабін для таємного голосування (до 1 вересня включно);
- забезпечення необхідними транспортними засобами територіальні і дільничні виборчі комісії (протягом виборчого процесу);
- відпрацювання з міською та районними територіальними виборчими комісіями питання транспортного забезпечення дільничних виборчих комісій під час отримання виборчих бюлетенів і транспортування виборчої документації до відповідних територіальних виборчих комісій (до 5 жовтня);
- підготовка приміщень для роботи дільничних виборчих комісій (до 11 жовтня включно);
- повідомлення районних у місті територіальних виборчих комісій про місцезнаходження приміщень для роботи дільничних виборчих комісій (до 11 жовтня включно);
- забезпечення передачі відділами ведення Державного реєстру виборців одного зразка попереднього списку виборців і іменних запрошень на паперовому носії відповідним дільничним виборчим комісіям (до 19 жовтня включно);
- забезпечення відділами ведення Державного реєстру виборців до Харківської міської територіальної виборчої комісії відомостей про кількість виборців, включених до попередніх списків виборців на дільницях у межах округу (після виготовлення попередніх списків виборців);
- забезпечення своєчасної передачі дільничним виборчим комісіям виборчих скриньок та кабін для таємного голосування (до 23 жовтня включно);
- передача відділами ведення Державного реєстру виборців одного зразка уточненого списку виборців на паперовому носії відповідним дільничним виборчим комісіям звичайних виборчих дільниць (до 28 жовтня включно);
- організація безперешкодного доступу до приміщень дільничних виборчих комісій та приміщень для голосування, які неможливо повністю пристосувати для осіб з інвалідністю та маломобільних груп (протягом виборчого процесу);
- благоустрій, забезпечення належного санітарного стану прилеглої до виборчих дільниць територій (протягом виборчого процесу);
- належне забезпечення підходів і під'їздів до виборчих дільниць (протягом виборчого процесу);
- забезпечення зовнішнього освітлення територій, прилеглих до виборчих дільниць, і територій у ніч після голосування (протягом виборчого процесу та в ніч з 31 жовтня по 1 листопада);
- забезпечення громадського порядку (протягом виборчого процесу);
- зняття передвиборчих агітаційних матеріалів на стендах і дошках оголошень (з 24:00 29 жовтня);
- сприяння офіційним спостерігачам від іноземних держав і міжнародних організацій (протягом виборчого процесу);
- інформування виконавчих органів міськради про зміни у виборчому законодавстві, якщо такі будуть (протягом виборчого процесу);
- збереження виборчих скриньок та кабін для голосування (після припинення діяльності виборчих комісій);
- передача виборчої документації від виборчих комісій до Державного архіву Харківської області та комунального підприємства "Міський архів" (після офіційного оприлюднення результатів виборів).
До складу робочої групи з матеріально-технічного забезпечення виборчих комісій увійшли секретар Харківської міської ради Ігор Терехов (голова робочої групи), перший заступник харківського міського голови Олександр Новак (заступник голови робочої групи), заступники міського голови, директори департаментів та голови адміністрацій.