Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Служба "1562": куди звертатися у разі аварій

Фото: Харківська міськрада
Диспетчери продовжують роботу із укриттів.

Співробітники служби "1562" розповіли, куди звертатися у разі усіляких аварій та пошкоджень.

Оператори диспетчерської служби продовжують роботу в екстремальних умовах, половину часу вони працюють із укриттів. Щоб знизити навантаження на номер телефону, у службі пропонують інші способи передачі інформації.

1. Максимально використати можливості Telegram-чат-бота "Kharkiv1562" (https://t.me/Kharkiv1562Bot), об'єднує бази даних про планові та аварійні відключення послуг КП "Харківводоканал", КП "Харківські теплові мережі" та КСП "Харківміськліфт" і не робити заявки про відсутність послуги у вас у квартирі відразу, а почекати 3 – 4 години (працівники комунальних підприємств міста можуть просто не встигати вносити інформацію до відповідних баз даних чат-бота).

2. Якщо ви стали свідком аварії на магістралі (вода, опалення) — терміново телефонуйте 15-62 (це буває важко, але алгоритм тільки такий), не потрібно надсилати фото та відео в наш чат та інші веб-ресурси та пабліки, не витрачайте на це сили, сконцентруйтесь лише на дзвінку за телефоном 15-62.

3. Інформація про проблеми в електропостачанні передається за наступним алгоритмом:

У разі відсутності інформації в Чат-боті та наявності відключень на Вашу адресу, якщо ви знаєте свій номер облікового рахунку, інформацію можна отримати:

3.1. через кабінет АТ "Харківобленерго" (https://pa.oblenergo.kharkov.ua/frontend/web/index.php/uk/subscriptions);

3.2. від операторів Кол-центру АТ "Харківобленерго":

057 34 24 413 Укртелеком;
050 05 40 413 Водафон;
067 23 40 413 Київстар;
063 05 40 413 Лайфселл;
0 800 508 413

Аварійні відключення розміщені на сайті АТ "Харківобленерго""ttp://www.oblenergo.kharkov.ua/tabledisconnect

Планові відключення розміщені на сайті АТ "Харківобленерго" https://www.oblenergo.kharkov.ua/tabledisconnectplan

4. Інформація про загрозу життю та здоров'ю, інші екстрені випадки надсилаються лише за телефонами екстрених служб (101, 112, 102, 103) або через відповідні веб-ресурси.

5. Інформацію про наявність на дахах будинках, елементах інфраструктури міста, автошляхах тощо. міток, які можуть використовуватися для геоінформаційного супроводу формування напрямку руху техніки ЗС РФ на місцевості, передавати за телефоном "102".

У разі неможливості зателефонувати можна оформити заявку у відповідному чат-боті. Бот отримує та передає інформацію у відповідні штаби реагування.

6. Інформація про виток газу передається за телефоном 104.

7. Інформаційний майданчик Чата 1562 та коментарі до публікацій у телеграм-каналі "Новини служби 1562 м. Харків" не повинні використовуватися для подання заявок, що особливо стосуються екстрених служб, та спілкування та сварок між учасниками чату.

8. Інформація про непрацюючі пристрої системи централізованого оповіщення передається за телефонами 101, 112.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.