Що робити мешканцям Харківщини, якщо через борги погрожують позбавити послуг
Попередження про відключення за несплату надсилають постачальники електроенергії, газу та води.
Відключати населення від послуг на період дії воєнного стану заборонено. Про це повідомили у Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій.
"На гарячу лінію Мінреінтеграції надходить багато звернень від громадян: люди отримують попередження від надавачів комунальних послуг та електропостачання про відключення за несплату. Це стосується електроенергії, газопостачання, гарячої води та централізованого водопостачання. Є навіть випадки, коли громадян залякують виселенням із житла за комунальні борги. Нагадуємо, у період дії воєнного стану в Україні забороняється припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг населенню у разі їхньої несплати або оплати не в повному обсязі. Така вимога діє відповідно до постанови Кабінету міністрів від 05.03.2022 №206. Також рішенням регулятора припинені позапланові та планові перевірки суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг (постанова НКРЕКП від 01.03.2022 №335)", — розповіли там.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Харкові почнуть планово вимикати світло
У міністерстві закликають надавачів послуг не нехтувати законами України та з розумінням ставитися до тих, хто наразі не може оплачувати та погашати борги за надані послуги. Разом з тим людей просять із розумінням та повагою ставитися до працівників комунальних служб.
"Перед ними — як і перед усією державою — в нинішній час постали великі виклики. За першої ж можливості підтримайте тих, хто дає нам тепло, світло, газ, воду. Оплата спожитих послуг для них сьогодні критично важлива. Цим ви зробите свій внесок в енергетичну стійкість України", — закликали в Мінреінтеграції.
Тим, у кого виникли проблемні моменти з надавачами послуг, пропонують звернутися на цілодобову гарячу лінію Мінреінтеграції з кризових питань за номером: 15-48.