Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Що робити мешканцям Харківщини, якщо через борги погрожують позбавити послуг

Ілюстративне фото: Сергій Козлов / KHARKIV Today
З приводу проблемних моментів з надавачами послуг обіцяє допомогти Мінреінтеграції.

Попередження про відключення за несплату надсилають постачальники електроенергії, газу та води.

Відключати населення від послуг на період дії воєнного стану заборонено. Про це повідомили у Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій. 

"На гарячу лінію Мінреінтеграції надходить багато звернень від громадян: люди отримують попередження від надавачів комунальних послуг та електропостачання про відключення за несплату. Це стосується електроенергії, газопостачання, гарячої води та централізованого водопостачання. Є навіть випадки, коли громадян залякують виселенням із житла за комунальні борги. Нагадуємо, у період дії воєнного стану в Україні забороняється припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг населенню у разі їхньої несплати або оплати не в повному обсязі. Така вимога діє відповідно до постанови Кабінету міністрів від 05.03.2022 №206. Також рішенням регулятора припинені позапланові та планові перевірки суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг (постанова НКРЕКП від 01.03.2022 №335)", — розповіли там.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Харкові почнуть планово вимикати світло

У міністерстві закликають надавачів послуг не нехтувати законами України та з розумінням ставитися до тих, хто наразі не може оплачувати та погашати борги за надані послуги. Разом з тим людей просять із розумінням та повагою ставитися до працівників комунальних служб.

"Перед ними — як і перед усією державою — в нинішній час постали великі виклики. За першої ж можливості підтримайте тих, хто дає нам тепло, світло, газ, воду. Оплата спожитих послуг для них сьогодні критично важлива. Цим ви зробите свій внесок в енергетичну стійкість України", — закликали в Мінреінтеграції.

Тим, у кого виникли проблемні моменти з надавачами послуг, пропонують звернутися на цілодобову гарячу лінію Мінреінтеграції з кризових питань за номером: 15-48.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.