Розв'язку в районі "Київської" буде проєктувати фірма з оточення "Укравтодору"
Розробка проєктно-кошторисної документації обійдеться Харкову в 55,5 мільйона гривень.
Управління з будівництва, ремонту та реконструкції департаменту будівництва і дорожнього господарства Харківської міськради уклало договір з фірмою "Міжнародний проектний інститут" з розробки проєктно-кошторисної документації вартістю 55,5 мільйона гривень. Інформація про це опублікована в електронній системі державних закупівель ProZorro, передає Харківський антикорупційний центр.
Там уточнили, мова йде про розробку проєктно-кошторисної документації щодо об'єкту "Нове будівництво транспортної розв'язки в різних рівнях на перехресті вулиць Шевченка та Матюшенка з вулицею Мойсеївською в Харкові".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Міст для дороги через "Барабашово" побудує турецька фірма з оточення Ярославського
"Єдиним конкурентом був "Інститут "Укрдорпроект". Засновники — кияни Сергій Корецький, Андрій Корецький та Гоча Гуджабідзе, зареєстрований в окупованому Донецьку. Щодо переможця торгів, то засновники "Міжнародного проектного інституту" — чеська фірма КMN spol. s.r.o. і "Стріт Люкс". А бенефіціаром вказані громадянин Чеської Республіки Микола Сбоєв і Олена Костюченко. Раніше серед засновників був Євген Петрощук", — уточнили в ХАЦ.
За даними "Наших грошей" Петрощук — один з непублічних, але ключових радників голови "Укравтодору" Олександра Кубракова. Саме йому фактично довірили спілкування з керівниками місцевих служб автомобільних доріг та контроль за впровадженням Методичних рекомендацій, що звузило ринок ремонту доріг до десятки найбільших гравців.
У ХАЦ уточнили, зараз Петрощук — член технічної ради "Укравтодору", а свою частку в компанії "Міжнародний проектний інститут" після призначення радником голови "Укравтодору" він віддав чеській компанії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Харкові будуть розширювати дорогу до центру міста
Нагадаємо, 30 грудня секретар Харківської міськради Ігор Терехов заявив про будівництво віадука на перетині вулиць Матюшенка і Шевченка (біля станції метро "Київська"). За його словами, віадук зможе розвантажити Салтівку і центр від машин. На розробку проєктно-кошторисної документації з його будівництва планували витратити 59 мільйонів гривень. Довжина віадука складе 700 метрів, його будуватимуть рік.