Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

На совісті підрядника: у Службі автодоріг відреагували на звинувачення у переплатах на ремонті мосту в Ізюмі

Фото: "Наші гроші"
Міст в Ізюмі відкрили за кілька місяців після деокупації, у листопаді 2022 року.

Керівник Служби автодоріг Харківщини пояснив, що деякі розрахунки журналістів видання "Наші гроші" були помилковими, а на деякі ціни вони не могли впливати через застосування нових методик розрахунку вартості робіт. 

Андрій Алексєєв надав розлогу відповідь на матеріал "Нащих грошей", у якому йшла мова про те, що переплати на бітумі для ремонту мосту в Ізюмі могли сягнути кількох мільйонів гривень. За ці гроші, порахували експерти, можна купити триповерховий будинок у Києві.

Алексєєв зазначив, що є читачем сайту "Наші гроші", але пояснив, чому журналісти могли помилитися у розрахунках.

"Якщо коротко, то під час проведення процедури закупівлі наша команда провела моніторинг ринкових цін на матеріали в регіоні, ( проводимо на постійній основі, у нас з цим суворо), взяла середні показники та заклала їх в кошторис . Результати нашого моніторингу і дані видання мають невелику різницю. А ось тут в гру вступає нещодавно впроваджена , революційна методика розрахунку вартості робіт за укрупненими показниками. ( особисто я, як інженер , що має найвищій рівень акредитації в країні, виступав проти її впровадження , або хоча б експериментального , десь на кількох обʼєктах , але то таке… ). Застосувавши її , підрядник вже у своєму , назовемо його виробничим, кошторисі отримав таку високу ціну вже на обʼєкті з урахуванням додаткових витрат , що дозволяє застосувати ця от нова метода). Заради справедливості зазначу що фактична транспортна складова майже у три рази вища , ніж помилково розраховує видання і складає 117 км проти 48 км . Ця арифметична помилка теж відіграла значну роль", - повідомив керівник Служби автодоріг на Харківщині.

Як писав KHARKIV Today, ремонтом мосту займалася фірма "Техно-Буд-Центр", зареєстрована у Тернополі. Директором фірми є Петро Тесельський, засновники — Юрій Ханін та Андрій Ярема. Їм також належать підприємства: "Партнер-Авто-Пром", "Спецавтоінвест", "Бобулинські піски", "Дорожня компанія "Будлідер", "Преміум Клаб Компані".

Окрім цього, до 2011 року Ярема був указаний одним із співзасновників тютюнового монополіста "Тедіс Україна". Із 2016 року "Техно-Буд-Центру" віддали підрядів на 33 мільярди державних коштів. Найбільше грошей надійшло від Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області. Також "Техно-Буд-Центр" стала однією з десяти фірм, яким віддавали найбільше грошей за президентською програмою "Велике будівництво" протягом 2020 і 2021 років.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.