Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Куди телефонувати харків'янам, якщо у будинку холодні батареї і немає гарячої води

Фото: Сергей Козлов/KHARKIV Today
У районних філіях Харківських тепломереж обіцяють відповісти на всі запитання.

"Інформаційні вікна" працюють у будні дні.

З питань, пов'язаних з опаленням і подачею гарячої води, харків'яни можуть телефонувати до районних філій "Тепломереж". Про це повідомили у пресслужбі Харківської міської ради.

Номери телефонів "Інформаційних вікон" у районах:

  • Індустріальний — 703-32-55, 050-401-43-64;
  • Слобідський — 050-401-38-32, 050-401-38-47;
  • Немишлянський — 728-41-40, 050-302-64-73;
  • Шевченківський — 349-48-75, 050-364-58-50;
  • Київський — 050-364-61-93;
  • Московський — 341-72-25, 341-72-34, 050-364-60-78;
  • Новобаварський — 050-401-46-25;
  • Холодногірський — 050-401-38-80;
  • Основ'янський — 341-72-27.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як харків'янам дізнатися, коли у квартирі буде опалення

Телефонувати можна з 8:00 до 17:00 у робочі дні.

Також з питаннях, що цікавлять, можна зателефонувати на номер цілодобового багатоканального кол-центру: 341-41-40.

Раніше KHARKIV Today писав, що у Харкові комунальники ходять по квартирах і перевіряють температуру батарей. У "Тепломережах" вирішили не чекати звернень від жителів квартир, де батареї заповітрені і вперше роблять адресний обхід житлових будинків. Обіцяють, що поквартирні обходи відбуватимуться у кожному районі до тих пір, поки всі будинки підключать до теплоносія.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.