Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

ХОВА скасувала двохмільйонний тендер на піар

Фото: ХОВА.
Тендер на виготовлення газети "Харківщина - це Україна" залишиться.

Харківська обласна військова адміністрація передумала витрачати бюджетні гроші на рекламу власної діяльності через ЗМІ.

Тендер мав відбутися 25 липня, але 19 липня, коли з`явилися публікації у ЗМІ, його відмінили. У ХОВА посилаються на помилку у тендерній документації. Інший тендер, на виготовлення газети для розповсюдження на деокупованій території, дійсний.

"ХОВА скасувала тендер щодо висвітлення діяльності через засоби масової інформації на суму 2 млн грн. При завантаженні тендерної документації та технічного завдання була допущена помилка. Разом із тим оголошений тендер на виготовлення інформаційного бюлетеня “Харківщина - це Україна”, що розповсюджується безкоштовно на деокупованих територіях Харківської області. Загальна сума - 690 тис грн. Тендер проводиться з метою інформування громадян деокупованих та прифронтових територій Харківської області щодо основних процесів відновлення життєдіяльності регіону, реалізації державної інформаційної політики в Харківській області, оперативного, всебічного і об’єктивного висвітлення діяльності органів державної влади, подій місцевого, обласного, загальнодержавного та міжнародного значення", - повідомили на офіційних ресурсах ХОВА.

Інформаційний бюлетень будуть друкувати, бо на деокупованих територіях нестабільне електропостачання, є перебоїв в роботі мобільного зв’язку, Інтернету, телебачення й радіо. Окрім того, у ХОВА говорять, що отримують численні прохання жителів деокупованих територій старшого віку на ці газети.

Як писав раніше KHARKIV Today, Харківська обласна військова адміністрація оголосила тендери на піар своєї діяльності. Про це повідомив "Харківський антикорупційний центр" з посиланням на систему публічних закупівель “Prozorro”. Два мільйони гривень адміністрація планувала витратити на висвітлення своєї діяльності через друковані й онлайн-медіа.

Із початку повномасштабної війни до квітня 2023 року ХОВА витратила на рекламу та піар 8 мільйонів гривень. Зараз ця сума вже перевищує 12 мільйонів гривень.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.