Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Харків'яни просять не оплачувати рахунки за світло через "Мегабанк"

Фото: KHARKIV Today
За електроенергію просять платити через інші банки чи "Укрпошту".

Постачальник каже, що "Мегабанк" не перераховує гроші споживачів понад два тижні.

Приватне акціонерне товариство "Харківенергозбут" просить споживачів сплачувати рахунки за електроенергію через інші банки. Інформацію про це постачальник опублікував 21 квітня на своїй сторінці у Facebook.

"Як стало відомо, АТ "Мегабанк" зараз переживає не найкращі часи — товариство перебуває на межі банкрутства і може потрапити під ліквідацію", — пояснили у "Харківенергозбуті".

У "Харківенергозбуті" бояться, що через проблеми у банку гроші харків'ян, які вони перерахували комунальним підприємствам, можуть не дійти адресату.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Для кого не зміниться тариф на електроенергію

"Вже з 04.04.2022 до сьогодні на рахунок ПрАТ "Харківенергозбут" не було перераховано коштів, сплачених нашими споживачами за спожиту електричну енергію через АТ "Мегабанк", — повідомив постачальник.

Тому "Харківенергозбут" наполегливо просить споживачів платити за електроенергію через системи електронних платежів інших наших банків-партнерів:

  • сайт, особистий кабінет або мобільний додаток "ПриватБанку";
  • сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Ощадбанку;
  • сайт, особистий кабінет або мобільний додаток EasyPay;
  • сайт чи відділення АТ "Укрпошта";
  • мобільний додаток "Харенерго".

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.