Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Харків'яни просять не знищувати трамвайні колії на Весніна

Ілюстративне фото: Сергій Козлов/KHARKIV Today
Трамвайні колії хочуть демонтувати на вулиці Весніна і Журавлівському спуску.

Щоб розширити проїжджу частину на вулиці Весніна і Журавлівському спуску, в мерії вирішили прибрати одну трамвайну колію на користь автомобілістів і організувати реверсний рух.

Харків'яни просять скасувати тендери і розробити альтернативний проєкт, де збережуться дві трамвайні колії на вулиці Весніна і Журавлівському спуску. Відповідну петицію 30 квітня розмістили на сайті Харківської міськради.

"Не можна допустити, щоб на вулиці Весніна і Журавлівському спуску розширили дорогу за рахунок знесення однієї трамвайної колії. 26 трамвай користується великою популярністю. Він майже повністю проходить по виділеній лінії, що робить його досить швидким навіть при поточному поганому стані шляхів і складів. Деякі відрізки з його допомогою можна подолати без пересадок швидше, ніж на метро. І коштує це дешевше. Якщо на Весніна приберуть зараз одну колію, то це знищить перспективу розвитку сучасного трамвая в цьому районі, адже інтервал дуже збільшиться" — пояснила автор звернення Оксана Храмова.

За її словами, варто зберегти і розвивати трамвай в Харкові.

"Світова практика показує, що ігнорування якісного громадського транспорту і розвиток лише автомобільної інфраструктури призводить до поганих наслідків і тільки збільшує затори. Трамвай необхідно зберегти і розвивати. До того ж,  Ярославський збирається випускати нові трамваї для Харкова", — повідомила харків'янка.

Щоб петицію розглянули в Харківській міськраді, вона повинна набрати п'ять тисяч і підписів за 90 днів. На момент публікації її підтримали 20 осіб, приєднатися до них можна за посиланням

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Транспортні обновки. Автобуси — з Туреччини, трамваї — з Харкова

Як писав KHARKIV Today, на проєкт демонтажу трамвайних колій для розширення дороги витратять 3,5 мільйона гривень. 

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.