Харківська міська рада багато витрачає на рекламу самої себе: попереду тільки три міста
Харків "зайняв" четверте місце серед міських рад за витратами на власну рекламу у 2024 році.
Сума договорів Харківської мерії через Prozorro на такі послуги досягла 14,3 млн грн, повідомляє DOZORRO TI Ukraine.
Більше, ніж у Харкові на рекламу витратили лише у Дніпрі (49 млн грн), Києві (20,6 млн грн) та Кривому Розі (18,5 млн грн).
Це гроші з міського бюджету, які чиновники витрачають на рекламу про себе на радіо, в телеефірах та в онлайнмедіа.
"Найбільша сума припадає на закупівлі самої міської ради — 12,3 млн грн. Зокрема вона витратила майже 7 млн грн на розміщення у телеефірі новин та програм різних жанрів. Відповідний договір уклали в березні минулого року з ТОВ "Інтерком-інвест". Ще понад 5 млн грн спрямували на розміщення та просування інформаційних матеріалів, зокрема офіційного сайту Харківської міської ради, міського голови та виконавчого комітету, на радіостанціях і в онлайн-медіа", — порахували експерти.
Загалом у Харківській області уклали договорів на рекламу майже на 21 млн грн, більше тільки у Київській та Дніпропетровській областях.
У жовтні 2024 року KHARKIV Today писав, що за 10 місяців Харківська міська рада витратила на піар 12 мільйонів гривень, ХОВА — 4,5.