Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Харків позичить гроші, щоб погасити кредит

Ілюстративне фото: Сергій Козлов / KHARKIV Today
Харків брав кредит для оновлення парку тролейбусів ще у 2018 році.

Харків залучить інвестиційний грант та візьме запозичення на загальну суму 35 мільйонів євро, щоб підтримати міський транспорт і "Тепломережі".

Відповідне рішення прийняли учора депутати на позачерговій сесії. Грант має фінансово підтримати три комунальні підприємства, а запозичення - ще одне.

"Залучення інвестиційного гранта в розмірі 10 млн євро від Європейського банку реконструкції та розвитку дозволить частково компенсувати комунальним підприємствам Харкова тимчасові втрати доходу через російську війну і забезпечити безперебійне надання послуг населенню. Фінансову підтримку отримають КП "Харківський метрополітен", КП "Тролейбусне депо №2", КП "Салтівське трамвайне депо" і КП "Харківські теплові мережі". Крім того, було затверджене рішення про здійснення місцевого запозичення у розмірі 25 млн євро до бюджету Харківської міської територіальної громади у 2024 році. Так, комунальні підприємства отримають фінансову підтримку для забезпечення їх функціонування, а КП "Тролейбусне депо №2" - допомогу на погашення кредиту, наданого раніше ЄБРР", — повідомили у Харківській міській раді із посиланням на департамент розвитку муніципального менеджменту.

Нагадаємо, у 2019 році, за часів мера Геннадія Кернеса, Харків отримав кредит у розмірі 10 мільйонів євро для оновлення тролейбусів. Кредитну угоду підписали ЄБРР і харківське комунальне підприємство "Тролейбусне депо №2".

"Пакет фінансування буде включати в себе кредит ЄБРР у розмірі 8 мільйонів Євро і кредит Фонду Чистих Технологій в розмірі 2-х мільйонів Євро. Кошти будуть використані на оновлення рухомого складу (закупівлю нових тролейбусів) і на придбання ремонтного і діагностичного обладнання", — повідомляв тоді старший радник із зовнішніх зв'язків ЄБРР Антон Усов.

За договором Харків придбав 57 нових тролейбусів "Богдан".

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.