Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

"Дорогу життя" ремонтують на Харківщині

Фото: Агентство відновлення.
Об'їзна дорога - це єдина можливість дістатися Вовчанська з Харкова.

Дорожники почали аварійни ремонт об'їзної дороги до Вовчанська.

Це єдиний шлях, яким можна дістатися деокупованого міста на північному сході області, адже міст у Старому Салтові був зруйнований у перші дні повномасштабного вторгнення. Цього року його навряд чи почнуть відновлювати. Тому усі автівки до Вовчанська і прилеглих населених пунтків вимушені їхати в об'їзд через Великий Бурлук.

"Після зимової перерви знову проводимо аварійний ремонт дороги Т-21-04 Харків – Вовчанськ – КПП Чугунівка до звільненого Вовчанська. Якісне сполучення з Харковом надважливе для порятунку поранених, доїзду рятувальників та гуманітарних конвоїв", - повідомили в Агентстві відновлення.

60 кілометрів дороги до Вовчанськаподекуди розбиті настільки, що водії змушені об'їжджати полем, наражаючи себе на мінну небезпеку. Тому на найбільш критичних ділянках дорожники укріплюють основу дороги та влаштовують нове асфальтобетонне покриття, а на решті роблять ямковий ремонт.

"Відважні бригади підрядної організації сьогодні знову працюють на дорозі Т-21-04. Для якнайшвидшого завершення робіт вони без вихідних паралельно укріплюють основу, укладають асфальтобетон та ліквідовують вибоїни", - повідомили в Агентстві.

Як писав KHARKIV Today, восени 2022 року у Службі автодоріг у Харківській області повідомили про розробку кількох варіантів відновлення проїзду у Старому Салтові. Згідно з першим варіантом, існуючий міст можна відновити. Потрібно замінити всі опори та залишити існуючий фундамент. Тоді Андрій Алексєєв казав, що якщо з нового року розпочати роботи, то стаціонарний міст буде готовий орієнтовно 1 листопада 2023 року. Вартість відновлення мости складе приблизно 300 мільйонів гривень.

Другий варіант передбачає побудову тимчасового мосту біля існуючого, після цього — зведення постійного мосту. Тимчасову споруду можна зробити до жовтня 2023 року. Однак це коштуватиме 980 мільйонів гривень.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.