Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Що потрібно знати про оренду офісу для компанії

Необхідність мати офіс - одна з найважливіших для бізнесу, що розвивається. Придбати власну будівлю або приміщення не завжди можливо і вигідно, а ось взяти в оренду - часто найоптимальніший варіант.

Правильно орендований офіс значно збільшить продуктивність роботи, дасть нові можливості для розширення штату і пошуку нових клієнтів. Щоб винайняти приміщення і не помилитися, варто врахувати деякі чинники.

Важливі критерії вибору

Найчастіший запит від підприємців - оренда приміщення під офіс у центральних ділових районах Києва. Обираючи відповідний об'єкт, крім можливого бюджету, бізнесменові потрібно врахувати такі моменти:

  1. Локація. Це один із найважливіших критеріїв. Оптимально, якщо нерухомість буде розташовуватися біля зручних транспортних розв'язок, у безпосередній близькості з потрібною інфраструктурою - магазини, заклади громадського харчування тощо. Якщо офіс необхідний для активного спілкування з партнерами, постачальниками і клієнтами, краще зняти приміщення ближче до центру, щоб дати можливість усім легко і швидко дістатися в потрібне місце.
  2. Площа. У середньому на одного співробітника має виділятися 10 кв. м. робочої площі. У цю цифру не входять підсобні приміщення - технічні зони, санвузол тощо. Якщо задумано планування опенспейс, на одного працівника закладається 6 кв. м. Економити на площі не можна, оскільки це негативно позначається на настрої та працездатності.
  3. Клас нерухомості. Виділяють 3 класи будівель - А, В і С. Що вищий клас, то якісніший об'єкт. До класу С відносять офісні приміщення, переобладнані зі складських. У них не передбачені важливі комунікації, наприклад, якісна система вентиляції та кондиціонування. Клас В - бізнес-центри із середніми характеристиками - бюджетний ремонт, ненова споруда тощо. Клас А - нові будівлі, побудовані та оздоблені якісними матеріалами.
  4. Дополнительные нюансы. Наличие ремонта и готовой отделки влияет на стоимость. Такие офисы стоят дороже, но в них можно заехать быстро, без ожидания и дополнительной работы. Важный момент – планировка, так как некоторые предпочитают открытое рабочее пространство, другим необходимы раздельные кабинеты.

У Києві ділова інфраструктура розвивається стрімко, тому зняти комфортний офіс на вигідних умовах можна не тільки в центрі міста. Визначивши основні вимоги, вибрати відповідний об'єкт стане простіше.

Що необхідно зробити до підписання договору

Перш ніж підписувати документи для оренди, необхідно:

  1. Вивчити договір. Оптимально заручитися допомогою досвідченого юриста, який працює в цій сфері.
  2. Дізнатися, хто має право стати орендарем - фізична чи юридична особа. Цей нюанс впливає на умови оплати та оподаткування.
  3. Розібратися, як оплачуються комунальні платежі і що входить у це поняття.
  4. Заздалегідь підготувати список необхідних документів без поспіху.

Оренда приміщення для майбутнього офісу - відповідальна справа, від якої залежить розвиток бізнесу. Щоб заощадити час і сили, уникнути нечесних орендодавців, варто звертатися до профільних компаній, які займаються підбором нерухомості.

 

*Рекламний матеріал.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.