Втратили 50% пасажирів: в метро пояснили, чому не платять зарплати співробітникам

Повернути борги співробітникам КП "Харківський метрополітен" обіцяють, як тільки отримають доходи. Зараз грошей немає навіть на техобслуговування, не кажучи вже про ремонти.

У метро скаржаться, що через карантин в метро два місяці не було пасажирів, але деякі співробітники не припиняли роботу. При цьому доходів у підземки не було, а значить —зарплату платити нічим.

Про це повідомив заступник гендиректора з експлуатації КП "Харківський метрополітен" Владислав Теренко.

"Всі ми знаємо, що два місяці метрополітен був закритий для обслуговування пасажирів. Відповідно, в цей період метрополітен не отримував ніякого доходу від перевезення пасажирів. Але технічні служби продовжували обслуговувати обладнання метрополітену. Зарплати працівників метрополітену, зокрема, машиністів, перейшли в стадію заборгованості, тому що доходу два місяці у метрополітену не було", — пояснив він.

За його словами, підземка працює тільки за рахунок доходу, який надходить від перевезення пасажирів.

"Відповідно, як отримуємо дохід — так і платимо заробітну плату. На сьогоднішній день з трудовим колективом двох депо була досягнута домовленість про те, що ми при отриманні доходів від перевезення пасажирів будемо відразу погашати всі заборгованості по заробітній платі. Народ почув, сподіваюся, увійдуть в становище підприємства", — уточнив Теренко.

Заступник гендиректора  метрополітену запевняє, що пасажиропотік знизився наполовину.

"Це 50% від того, що було в минулому році. Відповідно, і дохід метрополітену зменшився в два рази. І коштів не вистачає ні на обслуговування, тим більше, на якісь об'ємні види ремонту як рухомого складу, так і ескалаторного господарства, колій", — розповів він.

Нагадаємо, машиністи Харківської підземки вийшли на страйк через величезні борги із зарплати. Гроші їм перестали платити в березні. Потім кидали на карти різні суми, але кожному машиністу за березень-червень КП "Харківський метрополітен" заборгувало по 30-40 000 гривень. Зі страйкарями- машиністами зустрівся заступник генерального директора підприємства і після цього співробітники передумали передавати листа керівництву. Машиністи вирішили дочекатися липневої зарплати.