Оновлювати рухомий склад харківського метро буде китайська компанія

Європейський інвестиційний банк не прийняв скаргу українського заводу.

В Європейському інвестиційному банку вважають претензії Крюківського вагонобудівного заводу необґрунтованими.

Європейський інвестиційний банк схвалив результати тендера про оновлення рухомого складу, який проводило комунальне підприємство "Харківський метрополітен". Про це повідомили в Харківській міській раді.

"Процедура закупівлі здійснювалась відповідно до вимог фінансової угоди між Україною та банком за правилами, встановленими Європейським інвестиційним банком, і відповідно до тендерних процедур Європейського Союзу", — відзначили в міськраді.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Крюківський вагонобудівний завод показав, які потяги міг би зробити для харківської підземки

Відзначається, що в тендері брали участь дві компанії — Крюківський вагонобудівний завод (Україна) і CRRC TANGSHAN CO., LTD (Китай). Пропозиції обох відповідали тендерній документації, однак різниця між пропозиціями полягала в ціні і відрізнялася більш ніж на мільйон євро.

"Вартість запасних частин та обладнання для технічного обслуговування і ремонту в китайській компанії була в два рази нижчою, ніж в іншого учасника торгів. В результаті, було визначено переможця, погоджений пізніше з банком, — CRRC TANGSHAN CO., LTD. Однак Крюківський вагонобудівний завод не погодився з таким рішенням і подав скаргу до профільного комітету ЄІБ ", — пояснили в міськраді.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як виглядають нові вагони з Китаю, які з'являться в Харківському метро

Європейський інвестиційний банк скаргу розглянув, але вирішив, що претензії українського заводу — не обґрунтовані і затвердив рішення Харківського метрополітену, який визначив переможцем китайську компанію.

Відзначимо, 28 липня харківський нардеп від "Слуги народу" Олександр Бакумов заявив, що "Харківський метрополітен" визначив переможця тендеру на закупівлю потягів за кредитні гроші Європейського інвестиційного банку "керуючись якимись мотивами". За його словами, прем'єр-міністр України Денис Шмигаль дав доручення з цього питання уряду.

Бакумов вважає, що постачання повинен здійснювати національний виробник, що дасть державі додаткові робочі місця, розвиток наукової та технічної бази в машинобудуванні і збори до бюджету, Харкову — можливість заощадити на ввізному миті, створити додаткові робочі місця і отримати гроші до бюджету.