Людина Кучера звільняється з Харківської обладміністрації
Слідом за Олексієм Кучером з Харківської ОДА йде начальник його патронатної служби. До призначення на посаду Рената Казанська була помічницею Кучера, коли той був нардепом.
1 грудня Рената Казанська подала декларацію перед звільненням з посади начальника патронатної служби голови Харківської обласної державної адміністрації. Документ опублікований на сайті Національного агентства з протидії корупції.
На місцевих виборах 25 жовтня тоді ще чиновниця обралася депутатом Харківської міськради.
Згідно з фінансовим звітом Ренати Казанської, за період з 1 січня по 30 листопада в Харківській ОДА вона отримала майже 255 тисяч гривень зарплати. У неї немає нерухомості і авто, але є право безкоштовно користуватися квартирою в Харкові. Готівкою вона зберігає 2,5 тисячі доларів, 500 євро та п'ять тисяч гривень, стільки ж заощаджень вона декларувала на початку цього року, коли була кандидаткою на посаду.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ексголова Харківської ОДА хоче поїхати до Києва
В Stories Instagram Рената Казанська опублікувала знімок з Харківської ОДА, який підписала словами "at last", що перекладається як наостанок.
Патронатна служба займається роботою з документами, розглядом пропозицій, заяв і скарг, які надходять на ім'я голови Харківської ОДА, а також виконує його доручення. Також служба вирішує всі організаційні питання в заходах, де бере участь голова Харківської ОДА і приймає факси, телеграми, електронну пошту.
Нагадаємо, до того як зайняти посаду в Харківській ОДА, Рената Казанська виконувала функції помічника Олексія Кучера впродовж передвиборчої кампанії і під час роботи у Верховній Раді. Як і ексголова Харківської ОДА, вона юрист за освітою: закінчила Юридичний університет імені Ярослава Мудрого в 2018 році. Професійно займалася танцями.
Як писав KHARKIV Today, 30 листопада Олексій Кучер припинив роботу голови Харківської ОДА. З 1 грудня вступила на посаду Айна Тимчук. 27 листопада президент підписав укази про її призначення на цю посаду і звільнення попереднього голови Харківської ОДА.