Крюківський вагонобудівний завод показав, які потяги міг би зробити для харківської підземки
Тендер на постачання 40 вагонів метро і запчастин за кредитні 45 мільйонів для КП "Харківський метрополітен" виграла китайська компанія CRRC. Крюківський вагонобудівний завод оскаржив це рішення і чекає його перегляду.
Український виробник запевняє, що міг би зробити для Харківського метрополітену 5-вагонні поїзди-труби довжиною 96,8 метра з чотирма моторними і одним безмоторним вагонами. У такого поїзда була б можливість вмістити до 1650 пасажирів (з урахуванням що стоять), вони б могли вільно переміщатися з вагона в вагон по герметичних переходах. Максимальна швидкість такого складу —до 90 кілометрів на годину. Також для людей з обмеженими можливостями, які використовують коляску, планували обладнати 2 місця. Інформація про це міститься на сайті Крюківського вагонобудівного заводу.
Українські виробники уточнюють, що китайський конкурент раніше ніколи не поставляв свою продукцію на територію СНД, а Крюківський завод поставляє свою продукцію Київському і Харківському метрополітенам.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Як виглядають нові вагони з Китаю, які з'являться в Харківському метро
Фото: Крюковский вагонозавод
Фото: Крюковский вагонозавод
Фото: Крюковский вагонозавод
Фото: Крюковский вагонозавод
Фото: Крюковский вагонозавод
Напомним, в прошлом году КП "Харьковский метрополитен" объявило тендер на закупку поездов метро за деньги Европейского инвестиционного банка. Изготовить для Харькова 8 новых 5-вагонных поездов метро хотела китайская CRRC и Крюковский вагоностроительный завод (Кременчуг), однако цена отечественного производителя меньше чем на 1% превышала предложенную зарубежной компанией. Украинский производитель направил жалобу в тендерный комитет, предложив пересмотреть решение, а также жалобу в штаб-квартиру Европейского банка в Люксембурге.
На Крюковском вагоностроительном заводе подчеркнули, что при закупке по импорту Харькову придется заплатить еще более 25% от 45 миллионов евро налогов и сборов.