Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Харків'яни можуть поскаржитися на недотримання безпеки під час коронавірусу в школах

Иллюстрация: Сергей Козлов / KHARKIV Today
Скарги прийматимуть і від студентів.

Школярі і студенти можуть зателефонувати на гарячу лінію з понеділка по п'ятницю.

Українці можуть звернутися зі скаргами про недотримання безпечних умов освітнього процесу до Державної служби якості освіти за телефонами гарячої лінії. Про це повідомили в Міністерстві освіти і науки України.

Якщо ви хочете поскаржитися на відсутність масок і засобів дезінфекції в закладах середньої та дошкільної освіти, потрібно дзвонити за телефоном — (044) 236-10-50. Для закладів вищої освіти діють телефони — (044) 236-33-58 та (044) 236-34-31.

Гарячі лінії працюють з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00, крім святкових днів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У МОН розповіли, хто з школярів повернеться за парти після канікул

У Міністерстві освіти і науки України нагадали, що на дезінфікуючі засоби для учасників освітнього процесу в школах Кабінет міністрів України виділив 540 мільйонів гривень.

Нагадаємо, на позачерговому засіданні Кабінету міністрів України прийняли рішення про рекомендацію школам встановити канікули з 15 по 30 жовтня з можливим переходом на дистанційну або змішану форму навчання. Закладам професійного (професійно-технічного) освіти, професійної предвищої і вищої освіти — перейти з 15 жовтня по 15 листопада на "дистанційку".

Як писав KHARKIV Today, 16 жовтня на позачерговому засіданні Харківської міської комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій віце-мер Ігор Терехов заявив, що школи продовжать працювати в звичному режимі. Однак через півтори години передумав

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.