Харківська область увійшла до п'ятірки лідерів за скаргами мовному омбудсмену
На сферу обслуговування в нашому регіоні скаржилися 15 разів.
Станом на 11:00 1 лютого уповноваженому з захисту державної мови надійшло 407 скарг і звернень. Про це повідомив мовний омбудсмен Тарас Кремінь в Facebook.
Найбільше скарг продовжують відправляти жителі Києва та Київської області (всього з 16 січня — 210), Львівської (28), Одеської (22), Харківської (15) та Вінницької (7) областей.
"Більшість скарг і звернень стосуються відсутності української версії сайтів інтернет-видань і сайтів інтернет-магазинів (244), про порушення своїх прав в сфері обслуговування заявили 85 громадян. Щодо розміщення зовнішньої реклами недержавною мовою надійшла 41 скарга, про порушення мовного законодавства в області освіти надійшло вісім, про порушення мовного законодавства посадовими особами органів державної влади та органів місцевого самоврядування — сім", — написав Тарас Кремінь.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Дякуємо, приходьте ще! "Як магазини, ресторани і комунальні служби Харкова перейшли на українську
Близько 100 людей звернулися за додатковою інформацією та консультаціями на телефонну лінію секретаріату уповноваженого із захисту державної мови.
Мовний омбудсмен нагадує, якщо порушено право на отримання інформації або послуг державною мовою, потрібно, перш за все, спробувати вирішити ситуацію на місці і попросити співробітника обслуговувати державною мовою, звернутися до керівництва установи або на "гарячу лінію" установи. Якщо в наданні інформації на українській відмовили, можна подати скаргу.
Якщо є питання про механізм захисту своїх прав на отримання інформації та послуг державною мовою можна звертатися за телефоном: 044 293 11 79 (в робочі дні з 9:00 до 17:00).