Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Кернес вирішив створити собі "гарячу" лінію

"Гаряча лінія" повинна обробляти звернення харків'ян і передавати їх на розгляд виконавчим органам, підприємствам і установам.

"Гаряча лінія" повинна обробляти звернення харків'ян і передавати їх  на розгляд виконавчим органам, підприємствам і установам.

В кінці березня Харківський міський голова залишив номер свого телефону в соцмережах для пенсіонерів, щоб вони зверталися за підтримкою. Однак дозвонитися до нього не  вдалось.

Тепер Геннадій Кернес вирішив створити "гарячу лінію". Чому рішення прийнято тільки до кінця каденції — залишається загадкою. Можливо, на це вплинули майбутні вибори.

Телефонну лінію створять, щоб удосконалювати порядок обробки та оперативне реагування, а також організувати своєчасний і якісний розгляд звернень харків'ян. Про це стало відомо з розпорядження харківського мера від 22 травня, опублікованому в Єдиному міському реєстрі актів.

Згідно з документом, за створення і функціонування "гарячої лінії" відповідатимуть заступник Кернеса з питань цифрової трансформації Олег Дробот і КП "Харківський Дата Центр".

Нагадаємо, співробітники КП "Харківський Дата Центр" своїми силами виконували роботи, за які заплатили гроші приватній компанії. В тому числі, понад 4 мільйони гривень гроші вони "подарували" приватній фірмі за розробку і впровадження електронного сервісу "Єдиний кабінет харків'янина".
 

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.