Кернес презентував непрацюючий чат-бот про комунальні проблеми
Чат-бот в Telegram створили, щоб харків'яни могли отримувати інформацію про планові і аварійні роботи, пов'язані з відключенням холодної і гарячої води, опалення, внутрішнього електропостачання будинку і ліфта.
Про це повідомив Харківський міський голова Геннадій Кернес у своєму Telegram.
"За моїм дорученням комунальним підприємством Міський інформаційний центр створено і вже доступний в тестовому режимі новий Telegram-чат-бот міської диспетчерської служби "1562"... Запрошую всіх харків'ян, які користуються месенджером Telegram, підключитися до чат-боту для отримання оперативної та достовірної інформації", — написав він.
Однак бот, який повинен повідомляти про планові і аварійні відключення, не працює (його можна знайти в Telegram так @ Kharkiv1562Bot). Кореспонденту KHARKIV Today не вдалося протестувати його, оскільки він не відповідає на запити.
Відзначимо, аналогічний бот в Харкові створив незалежний розробник, і він працює (його можна знайти в Telegram так @kharkiv_household_bot).
Нагадаємо, на початку березня заступник Кернеса з питань цифрової трансформації Олег Дробот обіцяв, що приблизно в середині березня почне роботу "Сіті-бот Назар". Він повинен був об'єднати дані від всіх харківських комунальних служб і надати інформацію, де йде ремонт і коли усунуть аварію. Однак цей сіті-бот так і не розпочав роботу.